zondag 25 september 2011

Boek

Nog even iets leuks over het boek. Gister kreeg ik een mail met foto:
Marité uit Frankrijk had het boek op de beurs gekocht en is meteen aan dit quiltje begonnen. Heeft ze dat niet leuk en rap gedaan? Ik zit hier helemaal perplex! Ze heeft het boek echt niet langer dan een goede week in huis. Wat een enthousiastme en vaart! Leuk hoor, dankje wel Marité voor het sturen van de foto!! Enne, leuke stoffen in mooie kleuren. Klaar voor de winter, zou ik zeggen!!
Thanks Marité for sending the photo!

2 opmerkingen:

Annelies zei

Erg leuk ! Bij ons (DH&W) staat je boek op de toonbank .

Anoniem zei

Die is snel!! Ik wacht nog op het boek en als het er is...dan...zal het weer moeilijk zijn om iets te kiezen dat als eerste door mijn handen gaat.

prettige dag,
Marina