vrijdag 9 september 2011

Het nieuwe boek!

Bobbin Country Stitches - <b>BIENTOT DISPONIBLE</b>...
Veel vraag krijg ik of er een voorinschrijving is voor 't boek. Ach, waarom niet? Dus vanaf nu: laat via els@bobbin.nl weten of ik een exemplaar voor je moet reserveren. Het boek gaat 28,00 euro kosten + verzendkosten. Natuurlijk signeer ik het graag voor je! Volgende week dinsdag vertrekken we naar Val d'Argent (http://www.patchwork-europe.com/ )waar we op woensdag gaan opbouwen. Donderdag begint de beurs en dan zie ik het boek voor 't eerst helemaal. Ik heb niet meer gezien dan wat je hier http://www.quiltmania.com/organisation/la-boutique.html?type_produit=L ziet. Natuurlijk weet ik meer dan jullie want ik weet wat er in staat!! Zou ik de komende nachten nog wel kunnen slapen?? Ach, het is toch altijd zo'n gezellige beurs. Heb je niets te doen? piep dan (hummmm 700 km) even langs, hihi!
Fijne dag!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ik gezien heb van jouw nieuwe boek ziet er geweldig leuk uit.
Het is weer iets om trots op te zijn en van te genieten. Helemaal country,fantastisch.
Ik heb dan ook direct een reservering voor het boek jouw kant opgestuurd.
Veel plezier in Val d'Argent

Anja Lems

katrien zei

Ik kom het boek bekijken in val d'argent

Anoniem zei

Ik kom bij je aan in de Elzas, Els. Tot volgende week.
Gerri

josé zei

Veel plezier in Val d´Argent Alles meenemen niks vergeten. Ik ben er nu niet zit ergens anders.

Prachtig boek Els

Geniet met zijn allen daar.

Liefs José Ik hoop dat de log´s weer in orde komen.

Dan kan ik weer overal een hoop bekijken.

Anoniem zei

ben ook benieuwd en zal je direct een mail sturen om het boek te reserveren. Heel veel plezier in val en breng maar leuke dingen mee

groetjes,
marina

Hubertine zei

Ha Els, heb ik je dan toch weer gevonden op blogspot!!!
Volgend jaar wil ik zeker ook naar Val d'argent. Lijkt mij echt super gezellig!! Succes met je boek!
Groetjes, Hubertine

Yvonne zei

I love your book.