dinsdag 27 september 2011

Laatste week......

.....van de feestaanbiedingen. Dus hebben we er nog maar 1 bijgedaan:
Alle patronen waar een Sneeuwman op staat zijn nu met 15% korting! Kijk deze gezellige miniQuilt 'Snowboys' eens....

....of deze quilt 'Frosty Family', ook leuk.....

...of 'Sammy', ons lichtje in donkere dagen......En, omdat ik dol ben op sneeuwmannen en ze dus veel maak, zijn er nog vele andere patronen te vinden in de webwinkel. Enne, natuurlijk krijg je nog steeds bij besteding van 15 euro of meer dat schattige tasjespatroon helemaal GRATIS! Kijk op http://www.bobbin.nl/ in de webwinkel. Vul je mandje met gezellige patronen en ik laat je per omgaande weten wat de uiteindelijke prijs is. Lekker vast bezig zijn met de lapjes en straks wanneer de dagen donkerder worden genieten van de leuke decoratie. Och, ik kan niet wachten! Ik ben weer helemaal in de stemming voor Sneeuwmannen, kaarsjes en een kop geurige thee!!
Zucht....weet je wat.....ik ga gewoon weer iets nieuws ontwerpen met een sneeuwman!! Groetjes, ik ben naar m'n lapjes.................

3 opmerkingen:

christine zei

Hallo Els

ik was vorige week in het mooie Amsterdam en heb daar jouw boek gekocht wat een prachtig exemplaar . ben er heel blij mee en ga zekers wat maken van je kouwekarels.

p/s vondt het wel jammer dat het in het engels en frans is dat leest voor mij niet zo gemakkelijk ik kom er wel uit hoor met een woordenboek. . veel succes .

christine

Marleen zei

dag Els, ik was nog vergeten je te bedanken voor dat leuke ontwerp van het tasje. Het boek heb ik al een aantal keren bekeken. Ik heb het ook op mijn blog vermeld, met link natuurlijk. Kan geen kwaad toch.
groeten Marleen

verbreea zei

Hoi Els,

Ik heb gisteren je boek ontvangen.
Wat een lekker dik boek met prachtige foto's en mooie ontwerpen Ik ga hier zeker iets van maken, als ik kan kiezen. Je kan echt naast je schoen gaan lopen hoor!

Fijn dag
Groetjes ada