woensdag 7 september 2011

Opnieuw....

...dan maar! M'n vorige blog is nog steeds niet online. Ik kan niet langer meer wachten!

Deze maand is het de verjaardag van BOBBIN! Al weer 15 jaar ontwerp ik met veel plezier quilts en alles wat er zo omheen is. Wat een tijd alweer. En zonder jullie was het niet gelukt!! Daarom zit deze maand vol met leuke acties. te beginnen:
Little Bag! Een gezellig tassie om je spulletjes of een plantje in te doen. Lekker met die leuke hexagonnetjes en restjes stof aan de slag. Het patroon krijg je gratis bij besteding van minimaal 15,- euro. Zo, en nu maar afwachten of ik ooit mijn andere blog nog terug krijg!
Fijne dag!

12 opmerkingen:

Ineke zei

Welkom bij Blogger ;o)
Wat een gedoe is dat bij Weblog. Maar bij Blogger loopt ook niet alles perfect. Comments in een pop-up screen (te vinden onder 'settings' en dan 'comments') werkt voor een groep bloggers wel en comments onder het blog niet. Heeft te maken met de gebruikte browser of zoiets. Sterkte met het verdere opbouwen van je nieuwe blog!
En gefeliciteerd met je BOBBIN verjaardag.

Bizzy Martine zei

Dag Els, ik zie dat je weer leuke dingen hebt gemaakt. Ik kom ook dit jaar weer mee met Kristel Salgarollo, dus kan ik alles komen bewonderen.
Groetjes en tot volgende week, Martine

Opoe gea zei

Het duurt wel heel lang bij Weblog dus welkom bij Blogger
Ik heb mij gemeld als volger want een blog zonder volgers is geen blog
Succes hier

chevremont zei

ah, hier ook weer online! ik heb ook een ander blog. mag ik je wel een tip geven: ik vind je gebruikte lettertype niet vlot leesbaar. misschien ligt het gewoon aan mij hoor.

Vero zei

leuk, ik kom effe piepen

:p

Janny Verkuijl Bloem zei

Zo nou kan ik ook reageren, Els blij dat je er weer bent, maar je oude blogje was vertrouwder, ik hoop dat dat dan ook terugkomt, anders gaan we gewoon deze weer volgen. ik mis nog wel je links, ik ga altijd bij jou vandaan naar Liesbeth, die wordt bij mij niet in de favorieten gehouden. Nou succes en tot na de vakantie. Veel plezier in de Elzas en we nemen er een op je nieuwe boek. gr. Janny VB

Els zei

Dank jullie wel voor de reacties. Het lettertype heb ik inmiddels aangepast. Nu nog uitzoeken hoe de rest werkt!

Miranda zei

Schattige tasjes Els!

Marleen zei

fijn dat je er weer bent. Zoals beloofd heb ik er melding van gemaakt op mijn blog.
groeten Marleen

MâHâßuß ßHuiyân zei

I just found your blog and want to say thank you ! What an enjoyable time looking through so many sites. It is really nice post thanks for sharing and just keep up the good work !

Medprax™ | Cars Travelers | Search Engine Marketing

MâHâßuß ßHuiyân zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MâHâßuß ßHuiyân zei

I just found your blog and want to say thank you ! It is really nice post thanks for sharing and just keep up the good work !

Stlouisrams @ Greenbaypackers @ Philadelphiaeagles @ Pittsburghsteelers @ Newyorkgiants @ Chicagobears @ Miamidolphins @ Baltimoreravens