woensdag 21 september 2011

Terug uit de Elzas!

En wat hebben we het daar heerlijk gehad. Waar moet ik beginnen met vertellen?? NATUURLIJK met mijn boek. Mensen wat een prachtig boek. We moesten er wel een traantje om laten, het ziet er zo mooi uit! De mensen daar bij Quiltmania hebben er een prachtig boek van gemaakt. Toen ik Carol Veillon (de directeur van Quiltmania) daar een compliment over gaf zei ze: wel nee, we hebben om jouw mooie ontwerpen alleen wat papier gedaan! Haha, en zo vlogen de complimenten heen en weer.
Kijk mij hier maar eens stralen!! Daar kunnen geen grote potten creme tegenop! Moet ik wel eerlijk bekennen dat deze foto van de eerste dag is. Aan 't eind van alle dagen zag ik er minder florisant uit. Het waren lange, warme dagen met heel veel geklets, vele andere talen (frans, engels, duits, spaans, italiaans en zelfs russisch maar deze dames spraken gelukkig engels) en vele gezellige mensen. Veel van jullie bloggers ontmoet in 't echt, heel leuk.
En al deze vriendinnen kochten er 1, en al deze vriendinnen wilden er een regeltje in!!

In de stand van Quiltmania hingen een paar werkstukken uit mijn boek (ach wat een geweldige zin om te schrijven!!) Kijk maar! De quilt met de poezen, de wollen poes die je als deurstopper kunt gebruiken, een gezellig hart met een spreuk en een miniQuiltje, met natuurlijk, sneeuwmannen. Verder op in de stand stond nog het huis die ook als deurstopper te gebruiken is.
En hier zie je mijn boek op de stand van hen staan. Wie had dat ooit toch kunnen denken??

Zelfs de dozen waarin de boeken komen zien er geweldig uit! (en zwaar dat ze wegen) Zucht, wat een geweldige belevenis zo. En dat was nog maar het verhaal over de boeken. We hebben ook daar nog BOBBIN's 15 jarig bestaan gevierd. Maar daar later meer over.
Fijne dag!

10 opmerkingen:

joke L zei

Els,

Nogmaals gefeliciteerd met je boek,en je 15 jarigr bestaan van bobbin.
Alle reden om heeeeeeeeel trots te zijn.

Nu is het wachten op de boeken ,ben heeeeeeeel nieuwsgierig ,maar moet even geduld hebben .

groetjes en een hele fijne dag toe gewenst.

Roos zei

Proficiat Els, daar kun je niet anders dan trots op zijn.
Groetjes Roos

verbreea zei

hoi els,
Van harte gefeliciteerd hoor, wat leuk dat het uitkomen van je boek gelijk valt met je 15 jarig bestaan.
Ik ben heel benieuwd naar je boek zo te zien staan er weer superleuke projecten in.
Groetjes ada

Anita - Vlijtige Handjes zei

Els nogmaals hartelijk gefeliciteerd en glunder maar lekker door!
groetjes Anita

Hubertine zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie boek!!! Echt kneiter vet!!!! Je mag echt nog wel een tijdje doorglunderen!! Het is een kroon op al je mooie ontwerpen!!! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen over de Elzas!!!
Groetjes, Hubertine

Gerda zei

Els Van Harte met je prachtige boek!!!!! het is werkelijk heel mooi...ik heb er in Zutphen even in gebladerd!!!
Geniet er lekker van!!!

katrien zei

Leuk je daar weer ontmoet te hebben.
Prachtig is je boek.Proficiat.

Anoniem zei

ik bewonder jou!! ook van mij hartelijk gefeliciteerd, je verdient met recht en reden een dikke pluim!!
Enjoy!!

groetjes,
Marina

Hopelijk komt het boek er snel aan, ben zo nieuwsgierig

carina zei

Je mag best super trots zijn hoor wat een belevenis

Bizzy Martine zei

Hoi Els, je mag echt trots zijn op je boek, het is echt prachtig!!! Het was leuk je weer te zien, tot binnenkort bij Kristel. Groetjes, Martine