zaterdag 15 oktober 2011

Eindelijk weer boven water....

En zo brak de laatste dag aan. Na, weer, een heerlijk ontbijt hebben we alles in de auto gezet.....en...JIPPIE.....het paste! Op weg naar het vliegveld in Chicago. Onderweg toch nog even een quiltwinkel bezocht, beetje langzaam afkicken, toch?


Toch nog een paar lapjes gevonden die ik nog niet had.


Inmiddels was het ook weer lunchtijd geworden.......... Nog 15 minuten over voordat we de auto in moesten leveren en het lampje voor de benzine begon 2miles voor het autoverhuurbedrijf te knipperen. Perfect getimed! Plof....we zitten in de bus vanaf het verhuur bedrijf om naar het vliegveld te rijden. Nog even een paar dollars bijelkaar zoeken voor de chauffeur.....oeps....tasje van Liezbeth ligt nog in de auto. Gelukkig stopte de chauffeur meteen, stond de auto er nog met het tasje er in en had de chauffeur een leuke middag door ons de hele rit er mee te plagen. Jammer was wel dat we veel vertraging hadden:vliegtuig kwam al 2 uur later aan, vertrok met vertraging, er wilde iemand toch niet mee en daarom moest er weer bagage uit( ze vertrekken niet met bagage zonder eigenaar) het was een heel eind rijden voordat we konden gaan stijgen, wat ook weer werd afgebroken vanwege een niet goed gesloten bagage luik, waarna er weer moest worden bijgetankt.......kortom met 3,5 uur vertraging kwamen we dan eindelijk op Schiphol aan. Thuis gekomen even een bruine boterham met kaas gegeten en toen een paar uurtjes slapen. Wakker worden, weer eten en dan weer slapen. Wekker gezet en op naar de afspraak bij de kapper wat vrijdag hadden we het feest nog voor de pensionering van Arie. Van zijn werk hebben ze een heerlijk dag verzorgd. Om 1.45 uur (ja, eigenlijk zaterdag ochtend dus) weer thuis en snel het bed weer in.


Toen kon ik eindelijk eens even uitslapen, wat was doen, de rest van de koffer uitpakken en kletsen met mijn moeder die even langs kwam. Alle gekochte spulletjes zijn uitgepakt en liggen hier om zo af en toe geaaid te worden. Kijk maar.....


....stofjes......een quiltster heeft er NOOIT genoeg...toch?.......


....leuk mandje......kon ik ECHT niet laten staan........


......mooi zigzag band.......


....Leuke bloemen van ijzer.....ik zie er al een applicatie in..... En nu zit ik eindelijk met de voetjes omhoog. Morgen is de trekking van de Giveaway. Fijne avond!
I






Els from my iPad

10 opmerkingen:

Jeanneke zei

Fijn, dat jullie gezond en voldaan weer terug zijn. Lijkt me geweldig om een keer zo'n reis te maken en dan ook zo gezellig, met z'n tweetjes.
Bedankt voor jullie verslagen! Het was leuk om jullie op je reis te volgen.
Groetjes,

Jeanneke.

Roos zei

"Home sweet home".....
Groetjes Roos

Lida zei

Nu werk eerst je jetlag maar weg en geniet weer van thuis zijn en van alles wat je mee genomen hebt als buit, ziet er helemaal gaaf en country uit! Groetjes
Lida

Joke L zei

Els, fijn dat jullie weer terug zijn ,wat heb ik genoten van je reis verslag.
Deze reis heeft m.i. Jou ook weer veel inspiratie gegeven voor nieuwe ontwerpen .
Wij wachten rustig af wat er komen gaat.
Groetjes

quiltingmieke zei

piep

fijn dat jllie reis zo is meegevallen en wat heb je een mooie spullen mee

genieten nu maar

knuf mieke

Francisca R. zei

Ook de thuiskomst klinkt leuk, ondanks de ´verlengde´ reis. Ga maar genieten en slapen en bijkomen......
Bedankt voor het verslag!

Anoniem zei

Welkom thuis!! en bedankt dat we zo mooi alles konden volgen via je verslagen. Rust nu maar een beetje uit, om er dan waarschijnlijk weer vol tegenaan te gaan!

lieve groet,
Marina

Johanna Zweden zei

Wat heb ik mee zitten genieten van jullie reis, was ver weg, maar er toch even bij
Wat ben ik blij met het internet! zo reizen we de hele wereld af, vanuit onze stoel en genieten
Nu kan me voorstellen dat jullie hebben genoten!!
En nee wij quilters hebben nooit genoeg!!!
Weet eigenlijk niet wat dat woord inhoudt(grapje)
Fijne zondag groetjes Joke

Marleen zei

wat leuk dat je er weer bent. Ik heb genaoten van de verhalen, maarja, ik geniet altijd van je verhalen.
Fijne dag, Marleen

Gert zei

Dank je wel Els, voor je mooie verslagen. Ik heb hier en op de blog van Liezbeth lekker mee kunnen genieten van jullie mooie reis.