maandag 3 oktober 2011

GIVE-AWAY!!

Omdat ik het vier dat ik een nieuw blog heb en als afsluiting van een leuke feestmaand!!
Dit leuke pakket! Euhhh......maarre wat moet je er mee????

 ...deze maken!! Euhhh....maarre.......hoe kom ik dan aan het patroon???
.....het staat in dit mooie nieuwe boek !!  Euhhh.......maarre......die heb ik (nog) niet!!
*Nou ja, beetje dom haha! maar laat het even weten en ik stuur het patroon mee.
 Euhhh........maarre.......wat moeten we daar voor doen????
* SIMPEL: meld je aan als volger van dit Blog en je maakt kans dit leuke pakket te winnen!
 Euhhhh........enne.......wanneer is dan de uitslag??
* Mmm, ik ga eerst eventjes met mijn vriendinnen samen naar een Boxwood and Berries in Wisconsin. Toeren langs leuke patchwork en borduurwinkels en dan 4 dagen les van Stacy Nash en Maggie Bonamomi. Daarna kom ik terug (natuurlijk met een enorme jetlag) en dan doe ik de trekking.
P.S. Iedere volger doet mee in de trekking!!!

45 opmerkingen:

witje zei

Wat een prachtig boek. Ga me snel melden als volger
succes hiermee en gefeliciteerd
Djoekie

Supergoof zei

Els, ik heb me allang als volger aangemeld,... 't kan helaas niet nog een keer,...
;o)

Klaske zei

Dat is een leuke give-away, ik was al volger, maak ik toch nog een kansje?
Heel veel plezier in Winconsin!

Francisca R. zei

Uuuuhhh....aanmelden....oeps.....moeilijk....maar ik geloof dat het gelukt is......
Heel erg veel plezier in de USA en ik kijk uit naar de berichten en foto´s daarover!

Enne....ik hoop natuurlijk dat ik win.....

IngridR zei

Volgens mij is het gelukt en heb ik me aangemeld. Wat een leuke give away.Een gezellige tijd in Winconsin gewenst.

Roos zei

Nou dat is een makkie....ik ben nl al een tijdje een trouwe lezer.
Groetjes Roos

Lida zei

Oh... wat en schattig pakket en nee ik heb het boek nog niet, wil het wel graag kopen, maar moet deze maand eerst uitzingen! Grijns! Maar misschien kan ik het in Vijfhuizen kopen? Ik wens je een heel gezellige fijne tijd in de USA, veel handwerk en ander plezier, groetjes
Lida

Liesbeth Wessels zei

Wat een geweldige give-away en ik doe graag mee. Ik heb het boek niet! groeten van liesbeth

Opoe gea zei

Heel veel plezier in de USA
Ik ben al volger maar doe wel graag mee en het boek lijkt bij wel heel mooi
Ik heb al eens gekeken waar het te koop is
Het staat op mijn wens lijstje
Groetjes Gea

hartkussen zei

mooie prijsjes!!!!!!
leuk.

heleen zei

Hoi. Ik kende je blog al maar ben nu volger geworden. Je boek ziet er prachtig uit.

Esther zei

Hoi Els,

Wat een prachtig boek! Weer één voor op mijn verlanglijstje. Leuk om berichten te ontvangen als je weer iets op je blog hebt geplaatst. En daarbij dan ook nog de kans om dat superleuke pakket te winnen! Een win-win-situatie. En ik hoop uiteindelijk een win-win-win-situatie. :-)

Zoekend naar boeken van jouw hand vond ik ook 'Checks and Stripes in Quilts'. Heb je enig idee waar dat boek nog te verkrijgen is, Els?

Hartelijke groet,
Esther

Anoniem zei

wil je graag volgen en ben al aardig in de mood voor sneeuwmannen dus met een beetje geluk....
Fijne tijd in het grote Amerika, hoop dat je veeeeeel dollars krijgt voor je eurootjes.
Stoffige groetjes Sunny

Carin zei

Ook ik waag heel graag een kansje en heb me aangemeld, want wie wil niet die superleuke sneeuwman maken. Het boek ziet er ook prachtig uit, die komt op mijnverlanglijstje te staan.
Heel veel plezier in Amerika en de groeten aan Stacy nash. Ik heb heel veel patronen van haar en een van mijn favoriete designers !!

Bizzy Martine zei

Zoals ik je al zei, het is een prachtig boek!!! Ik zou er alles uit willen maken, dus waag ik mijn kans!!! Veel plezier in Winsconsin. Groetjes, Martine

anneke zei

oké je hebt me direct overgehaald want het lijkt me een heerlijk boek.

connie aben zei

Leuke give away. Ik ben meteen volger geworden.
Al deed ik dat toch al zonder lid te zijn

groetjes Connie Aben

lia zei

Ben al een stille volger maar ga me nu aanmelden.
Goede reis en geniet ervan.
Groetjes Lia

Janny Verkuijl Bloem zei

Nou Esl veel plezier in the USA en geniet maar lekker van al het moois dat je te zien krijg en van het gezelschap. Ik dacht dat i al gelijk aangemeld was, maar heb het even opnieuw gedaan, zon aanbieding kunnen we niet afslaan. gr. Janny vb

Els zei

Esther, nee ik weet niet of en waar het boek te koop is.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Heel veel plezier met de workshops!!

Else zei

Heel veel plezier! knuffel Else

MarjavdN zei

Een regelmatige lezer was ik al. Heb zelf geen blog, maar zag dat je ook volger kunt worden via Twitter. Voor elkaar dus! Enne, je boek staat op mijn verlanglijst, maar ik heb het dus nog niet.

Ria van Kasteel zei

Hallo, leuk dat je weer verder bent gaan bloggen, heerlijk om weer te kunnen lezen en ik denk dat we Weblog wel vaarwel kunnen zeggen.
veel plezier in Amerika.

Groeten van Ria ;0)

hedWIG zei

Bij deze mijn kandidatuur dus. Mijn zus heeft al een gesigneerd exemplaar en is erover in de wolken !
Ik volg je blog al jaren en was heel blij je terug te vinden na die 'korte' verhuisperiode.
Veel plezier en inspiratie in de US !
Groetjes, Hedwig

baukje zei

IK ben snel volger geworden dus nu doe ik mee voor de giveaway.

carine zei

Volg de blog al ruime tijd maar heb me nu bij de volgers gemeld , vond nu de juiste weg .... Veel plezier in de USA en een behouden reis en thuiskomst vol met nieuwe ideeën en creatieve ervaringen. Kijk er al naar uit en ook een beetje naar de trekking ... Aan alle volgers veel succes gewenst met de trekking! groetjes uit het Brugse Carine-patchworkstar

joke L zei

Esther,
heb je het al geprobeerd op internet /google te zoeken zo ben ik aan het nederlandse boek :ruitjes en streepjes in quilts gekomen.

Irene zei

Heb het ook maar geprobeerd en ik denk dat het is gelukt veel succes met je nieuwe blog!

Carla

Martine zei

leuke giveaway. Las je blog reeds , maar nu opgegeven als volger . Fijne trip gewenst.

veronique zei

wat een prachtige give away ... is een heel mooi pakketje en het boek ziet er ook prachtig uit, eentje voor op m'n wenslijstje... ik kende je blog nog niet , maar er staan hele mooie dingen op je blog.. veel blogplezier nog

Letty zei

Geweldige giveaway, ik ga je volgen hoor ;-)

Lita zei

prachtig boek,ik doe weer mee en zo leuk dat je dit doet,groetjes Lita

twink zei

hi veelplezier op reis leuk hoor, ik ben ook volger geworden keek al regelmatig. zie jullie op de beurs in ahoy, zo dichtbij gr twink

Beertje Zonn zei

Dat is een leuke give-away en veel plezier in Amerika!

Groetjes, Beertje Zonn

katrien zei

Leuke give-away,ik volg je.

carina zei

Snoepie.... Ik ga het wagen groet carina

Marga (MarPie) zei

Zo'n mister kunnen we hier in het huishouden wel gebruiken, de dames zijn hier in de meerderheid.

Groetjes,
Marga♥

Janny Schoneveld zei

Ben al jaren een volger.
Dus dat zit wel goed.
Veel plezier in amerika.
Groeten Janny S.

Wilma B zei

Ben ik even blij dat ik al tig tijd volger ben;-) Heel veel plezier daar in de USA!!!

Miranda zei

Al jaren volg ik regelmatig jou blogje. Het begon in Amerika, Virginia om precies te zijn. Ik kreeg reacties op mijn quiltwerken van totaal toen nog onbekende Nederlandse quilters...een nieuwe wereld ging voor me open en tot mijn verbazing las ik dat ook zij blogden over hun hobby! Wat een fijne ervaring...en zo ontdekte ik ook jou! Boekjes werden er gekocht in Amerika van jou...wat een plaatjes...en de foto's en verhalen van jullie Amerikareis volg ik op de voet, en loop in gedachten mee in Micheals en JoAnn! Veel plezier daar, en natuurlijk wil ook ik mee doen met een kans op de giveawy. Have fun there girls!

MarianneD zei

Natuurlijk meld ik me ook gelijk aan als volger..deed ik toch al regelmatig...;-)
En je nieuwe boek is een beauty,zo vol met alle leuke creaties van jouw hand...
En nu zo'n heerlijke Amerikareis,vol met countrywinkels...geniet ze !!

veerle zei

Wat een prachtig boek! Ik meld me snel aan :)

josé zei

Ik meld mij ook nog aan als het nog kan.

Ik heb meerdere boeken van je Els dus deze zou ik ook graag aan mijn verzameling toe willen voegen.


Nog veel plezier op jullie reis wat heerlijk zou ook graag in het koffertje mee willen.


Liefs José

merian zei

Hoi Bobin,

ik meld me aan als volger, heb ook weer je blog terug gevonden.
Het lijkt mij een heerlijk boek, om te kijken en daarna om iets te maken.

gr. Merian