zaterdag 8 oktober 2011

Onze vierde dag.....

.......begon bij de pompoenen. De avond er voor hadden we daar in de buurt heerlijk gegeten en zagen ze al liggen.


Wat een weelde aan kleur! De oudere dame leidt ons rond en verteld graag over de verschillende soorten, de lieverd, graag hadden we er 1 (of meer)van haar gekocht maar ik zie mezelf toch niet met zo'n joekel op schoot terug vliegen!


Dit is de 'pindapompoen'.....


...deze hebben de vormen van eenden en worden dan ook zo genoemd....En verder gaan we weer...


Onderweg zien we een heerlijke uitdragerij.....


.......deuren....mmmm....zouden deze dan wel mee kunnen? Nel weet de oplossing: een aanhanger aan 't vliegtuig!


De kleurenpracht hier is overweldigend.....



In de supermarkt halen we een lekkere bak vol fruit en eten deze als lunch.



Dan naar Cottage House Primitives. Oké, ik schrijf even niets en laat jullie alleen met de plaatjes......









Nog een quiltwinkel bezocht en een Barnes & Nobles, lekkere koffie gedronken en dan op pad naar ons B&B. Morgen beginnen de lessen. Iedereen heeft ons al verteld dat de Country Sampler een geweldige winkel is.....zouden we nog wel kunnen slapen? Tot morgen!



- Els from my iPad

6 opmerkingen:

Gerda zei

Oh wat een heerlijke reis zijn jullie aan het maken!!..wat zien jullie veel mooi's...je zou er echt niet van kunne slapen...
Fijne curcus..

Joke L zei

Volg je al heel de week wat ontmoet je leuke mensen , zien jullie leuke winkeltjes. Veel plezier en geniet van de cursus.
Groetjes

Annelies zei

Wat zullen jullie genieten ! Erg mooie foto's.

Lida zei

Oh ik zag het al bij Liezbeth, maar jij laat nog meer zien, oh ik wil daar lekker shoppen en die aanhanger vind ik een geweldig idee! Grijns, genieten maar weer en succes op de cursus,
Lida

quilting Jeannet zei

Els, ik hou er gewoon mee op om je logjes te lezen! zit ik hier in een regenachtig en stormachtig Nederland met een zere knie! wat een contrast.....hahahahah, ik gun het je van harte hoor!

groetjes, Jeannet

Judith zei

Hi Els en Nel en Liezbeth, Wat leuk om jullie reis te lezen. Ben ook zo benieuwd naar jullie retreat!! Lekker veel bloggen hoor, laat ons maar alleen met heerlijke foto's, mooie pompoenen en vliegtuigen met aanhangers!!