woensdag 5 oktober 2011

We zijn er!

Na een lange reis zijn we aangekomen in Chigago. Onderweg natuurlijk lekker zitten kletsen en borduren, een spelletje op de IPad en heerlijk een nieuwe serie bekeken. Zo nu en dan even een oogje dicht gedaan...... Om 21.00uur Nederlandse tijd landen we dan eindelijk en ik heb een strijkijzertje nodig om de plooien weg te strijken. Op naar het autoverhuurbedrijf. En dan op weg naar onze eerste overnachting. Onderweg de eerste winkel.....
Een Michaels. Leuke spulletjes gekocht en weer verder naar onze eerste overnachting. Na een lekker maaltje gaan we slapen. Het is dan pas 20.30 uur maar voor ons toch echt wel 4.30uur!!!
Nu nog even uitzoeken hoe ik de foto's er bij moet zetten. Maar daar heeft deze schone slaapster geen puf meer in!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Heel veel plezier !

Jose zei

Heel veel plezier ik zit ook met mijn ipadje. Aan de andere kant van de wereld. Ik blijf je volgen. Fijn dat ik je gevonden heb. Liefs Jose H. Fijne tijd daar.....

Lida zei

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, goede trip! En breng maar veel leuks mee! Groetjes
Lida

Hubertine zei

Globetrotters!!!!!
Geniet er van en neem maar allemaal leuke ideeën en snuisterijtjes mee!!!!
Groetjes, Hubertine

MarianneD zei

Wat is het daar toch leuk,ik weet er alles van! Heel veel plezier Els!

Anoniem zei

Wat leuk om allemaal te lezen Els.
Maar borduren onderweg? In het vliegtuig? Hoe krijg je dat voor elkaar (een naald en schaar aan boord krijgen?).
Groeten,
Jolande Steentjes