dinsdag 11 oktober 2011

Weer een dag genieten....

.....van het naaien, leuke gesprekken en ontmoetingen. Toen we even een kijkje gingen nemen in de Bookstore aan de overkant hoorde ze aan ons accent dat we van ver kwamen. 'o, jullie zijn de Nederlanders, we hebben er al van gehoord!' Is dat niet grappig? We zijn het gesprek van de dag in dit kleine dorp. Ik zal jullie vandaag laten zien waar we overnachten.


...kom we gaan naar binnen.....


.........kijk dat kleine torentje.......


........hier is het heerlijk vertoeven.....


Het huis is al oud en heeft vele prachtige details. Zomaar de bovenkant van een ingang.


Al het houtwerk heeft mooie versieringen en er zijn veel glas-in-lood ramen.


Prachtig! We gaan aan het ontbijt!


Elke dag een ander soort servet, een ander soort glas voor ons sapje en een ander hapje. Wel elke dag fruit maar steeds verschillende soorten en presentatie.


Buiten zien we veel eekhoorntjes. Ze rennen over de straat, zitten te knabbelen voordat ze weer de boom in schieten.


We hebben onze borduurwerkstukjes afgemaakt en met walnutcrystals 'oud' gemaakt. Omdat het hier nog heerlijk warm is kon het mooi buiten drogen.


Er kwam een lieve dame die ons leerde om van de bladeren maple leaf een mooie krans te maken.


En kijk onze Nel eens! Zij was deze dag de koningin! Nel spreekt weinig tot geen Engels maar krijgt het voor elkaar om met vele een gesprek te hebben en ieders hart te stelen. Ons onderling gebabbel maakt dat elk stil wordt om te luisteren naar die rare Nederlandse gebrabbel. Ach, ze zijn allemaal zo aardig en zijn zeer vereerd dat wij van zo ver komen om hen te bezoeken. Wacht, ik laat even de groep zien....


Helemaal links zie je Stacy Nash en naast haar staat Maggie Bonanomi.


Hier zijn we nogmaals. De dag sloten we af met een heerlijke salade en pizza.


En, natuurlijk in deze tijd, een pumpkinpie..


Het was weer een geweldige dag. We hebben uitgebreid met Stacy en Maggie kunnen babbelen en tot onze verrassing ontdekt dat we ze binnenkort weer gaan zien. Nu zitten we lekker met de beentjes omhoog, een heerlijke beker thee en gaan weer verder met onze wollen bedcover. We willen proberen zo ver mogelijk te komen omdat we thuis ons weer bezig gaan houden met de beurs in Ahoy. En wat hebben we daar weer een leuke verrassing voor jullie! Fijne dag!



Els from my iPad

9 opmerkingen:

marijke's crea zei

Lees al de hele week mee met jullie geweldige week heerlijk,lijkt net of ik over jullie schouder meekijk hihi, vraagje waar hebben jullie het borduurwerk mee oud gemaakt?!?
groetjes Marijke

Judith zei

Het ziet er gezellig uit, t plezier spat eraf! De maple krans is helemaal een scheetje. En die zon........ HEERLIJK

Lida zei

Ja maak me nog nieuwsgieriger! Maar ik kijk uit naar jullie buit, ben zo benieuwd en natuur lijk naar jullie creaties! Ik ben weg van die schitterende veranda voor dat huis, heerlijk plekje! Fijne dag weer, groetjes
Lida

MarjavdN zei

Wat zou ik graag daar bij jullie zijn. Maar een verrassing in Ahoy... hmmm, dat is ook leuk! Veel plezier nog!

Johanna Zweden zei

Wat zit ik mee te genieten , en wat is het daar schitterend
Wat een schitterende krans, en wat leuk dat jullie al aangekondigd waren! Wij Nederlanders vallen altijd op he! (lol)
Misschien zie ik je wel in het Ahoy, ik ben toevallig in Nederland, zal vragen aan Lida of ze even zin heeft om een uurtje mee te gaan
Groetjes Joke

Francisca R. zei

Iedere morgen weer een verrassing wat jullie nu weer laten zien! Mmmmm....wat een ontbijt! En de pizza.....enne...pumpkinpie.....
Veel plezier voor de nieuwe dag!

verbreea zei

wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit. Het lijkt me helemaal leuk om te doen. Ik wens jullie nog veel plezier.
Groetjes ada

Anoniem zei

Wat leuk dat jullie ons laten meegenieten...een superreis zo met z'n drietjes!

MarianneD zei

Hum,dat was ik dus....;-)