vrijdag 7 oktober 2011

Weer een heerlijke dag!

Beetje onrustige nacht gehad. De buren in ons hotel waren blijkbaar wat aan de dove kant en hebben de hele nacht naar de TV liggen kijken met de volume knop hoog, zeer hoog. Na een klacht bij de receptie ging het volume iets omlaag maar nog was de film bijna letterlijk te volgen. We moesten dus heel wat strijkwerk verrichten (in ons gezicht)voordat we weer op pad gingen. Op naar Primitive Gatherings. Buiten is het weer warm.


Zou het binnen leuk zijn? Twee jaar geleden hebben we ook leuke dingen bij haar op de beurs in Houston gekocht.


JA JA het ziet er zo leuk uit als we gedacht hadden!



Het is zo'n luilekkerland! Elk hoekje geeft weer een ander geweldig beeld. De dames in de winkel waren bijzonder aardig en gingen Lisa (de eigenaresse)bellen. Ondanks al haar drukke bezigheden maakte ze tijd om ons te ontmoeten en met ons te praten. Want.........wij, Liezbeth en ik, zijn al een poos geleden gevraagd mee te doen aan een geweldig nieuw project!! ......en laat Lisa daar nu ook voor gevraagd zijn! Na wat babbelen en kaartjes uitwisselen liet Lisa haar huis zien waar ze haar retreads houdt.


Ziet het er niet cool uit? Wacht, ga mee naar binnen.......


Hier zou je dan kunnen slapen......


......of hier....ook leuk! Naaien doe je dan in een groot vertrek waar deze gordijnen hangen....


.....zelfs het terras is in patchworksfeer!



...nog even met Lisa op de foto....


....een paar lieve omhelzingen en we gaan weer verder. Zucht, dit was al leuk!



Graceful Reminders was de volgende stop.......ook al zo leuk!


.....pas op! Niet zo kwijlen op je toetsenbord!



Hier is Rita onze inkopen aan 't inpakken. Ook zij werkt mee aan het bijzondere project! Verder naar het volgende gekozen adres.


A Simpler Time in Ripon. Daar gaan we weer....pas op met kwijlen....


....ach de foto geeft echt maar een fractie van de sfeer ......je moet er heen....


...hier zie je Judy (de eigenaresse) onze aankopen inpakken. En wat blijkt...ook Judy is gevraagd voor het nieuwe project. Wat het gaat worden mogen we jullie nog niet vertellen maar wanneer we het wel mogen zeggen schrijven we het meteen op onze blogs. Het is iets GEWELDIGS en het is leuk, zo onverwacht, deze lieve mensen te ontmoeten en te merken dat ze het ook geweldig vinden ons te ontmoeten. Het was een zeer bijzondere dag. Nu zijn we moe van al dat leuks en gaan zo een hapje eten. We hebben weer een heerlijk hotel met ,hopelijk, goed horende buren. Daarna bekijken we nog eens goed onze inkopen...


.....hummm....zoveel is het toch niet?........ Morgen een foto van de inhoud......fijne dag!


Els from my iPad

15 opmerkingen:

Hubertine zei

Oke ik heb een theedoek onder mijn kin gebonden!!!!!
Wat een leuke dingen allemaal! Ik kan mij voorstellen dat je hier helemaal hieper-de-piep van wordt!!!!! Nu hopelijk lekker slapen en naar de volgende leuke dag!!!
Ben benieuwd!!!

bep zei

Els, jullie maken iedereen groen en geel van jaloersiteit met jullie fotoshoots, mij in ieder geval wel.alleen dat slechte slapen zou ik niet willen meemaken.
Zo te zien aan je inkopen kun je mijn stofjespakketten voorlopig nog wel even missen en je hebt nog een paar dagen dus de koffer zal straks wel uitpuilen,nog een paar gezellige dagen, Bep

marijke's crea zei

Ook ik ben erg benieuwd...
Groetjes Marijke

Gerda zei

Oh wat zullen jullie genieten van al dat mooi's.....alle idee├źn....en gezelligheid.
Ben benieuwd wat jullie allemaal gescoord hebben..
Geniet lekker verder..;0)
Fijne dag(en)

martine zei

zit hier een beetje jaloers te zijn. Wat zie dat er allemaal leuk uit. Ben benieuwd wat voor leuks jullie in de zakken hebben zitten.
En ook wat voor leuks jullie nieuwe project is.

Heel veel plezier, Martine

Marleen zei

tjonge Els, wat leuk allemaal.En je maakt iedereen nieuwsgierig natuurlijk. Maar ik ben gek op leuke verrassingen, dus wacht met spanning af wat jullie project zal zijn. Veel plezier verder en groeten Marleen

verbreea zei

Oh els wat mooi allemaal en het ziet er allemaal zo gezellig uit in die winkels echt jullie stijl, waren dit de aankopen voor jullie alle drie (dan valt het nog wel mee) of alleen voor jou?
Nog heel veel plezier gewenst voor jullie alle drie.
Groetjes ada

Anoniem zei

Hebben jullie genoeg lege koffers meegenomen?Anders moeten jullie overgewicht bij betalen. Of laten opsturen, maar dan moet je weer op je spullen wachten is ook jammer. Nog een fijne zonnige tijd daar en geniet er maar lekker van. groetjes uit n koud luxemburg Carla

Gert zei

Wat gezellig dat wij mee mogen genieten van jullie mooie reis. Veel plezier, en ik lees graag de komende verslagen.

Else zei

Daar heb ik ook wel een paar nachtjes niet zo best slapen voor over (lol) Laat maar komen die foto's ik geniet lekker mee, knuffel Else

quilting Jeannet zei

Jeetje Els, ik kan niet wachten tot de volgende kwebbelclub als je een show en tell houd van al je aankopen, toch???

groetjes, geniet ze verder, Jeannet

Johanna Zweden zei

O wat schitterend is het daar, wat zullen jullie genoten hebben
En wat een schitterende quilts, en wat leuk zo die slaapkamer.
Ik kijk uit naar je volgende verslag.
Groetjes Joke

Janny Schoneveld zei

Mmmmm wat een leuke dingen allemaal.
Ben zeeeer benieuwd naar het nieuwe project.
Gooi al je kleren maar weg of stuur die op naar huis en pak je koffer met al die leuke lapjes patronen enz enz.
Geniet nog maar lekker.
Wij geniet gewoon mee.
Groet Janny S.

Lida zei

Geweldige winkels en balen vol ingekocht, we kunnen ons dus verheugen op een heel leuke uitstalling van gave spulletjes, ik ben nu al nieuwsgierig!
Groetjes en nog veel meer plezier!
Lida

Janny Verkuijl Bloem zei

Wat een heerlijk avondtuur, geniet van jullie verhalen, en wilde dat ik er bij was. ondankbaar nest ben ik, maar ja dit is ook allemaal zo mooi. Nog veel plezier, en ik blijf jullie volgen, en dat nog even, knap dat jullie de tijd vinden om ons mee te laten genieten van al het moois wat jullie zien, zo zijn ook wij een beetje in the USA. gr. Janny VB