woensdag 30 november 2011

En daar is tie dan!

Eindelijk! Na weken geleden al een stapel besteld te hebben arriveerde dan vandaag eindelijk de doos met tijdschriften. Er was van alles misgegaan maar nu kan ik hem toch gaan bekijken


Het is een zwaar en dik tijdschrift vol met mooie foto's en leuke patronen.


Waaronder er 1 van mij! Apentrots zit ik hier te glimmen.


Even een kijkje dichterbij! Voorlopig is het blad er alleen in de Franse taal. Maar als ik zie hoe het er nu uitzie en als ik de lovende reacties op het internet lees dan zal het niet lang duren of ze voegen er de Engelse taal bij. Maar ach, patchworktaal verstaat toch iedereen? Mijn spullen zijn ingepakt en zometeen reis ik af naar België. Daar sta ik met mijn BOBBIN spulletjes bij Kristel Salgarollo tijdens de Open Deurdagen. Misschien zie ik je daar wel? Haar adres: Koning Leopoldlaan 16 in Westerlo, België. Van 1 t/m 3 december van 10 - 17.00 uur en op 2 december tot 21 uur. Tot dan! Fijne dag!
- Els from my iPad

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Tot morgen bij Kristel.
Fijne rit naar België
Groetjes
Maria

Ellen zei

Wat super dat je in het nieuwe magazine staat. Heb hem ook online besteld hoop dat ie snel word uitgeleverd want ben heel benieuwd heb er zoveel positieve reacties al op gehoord.
Veel plezier de komende dagen in België.
Gr, Ellen

marijke's crea zei

Had hem afgelopen maandag al... zo'n leuk tijdschrift had ook op mijn blog over het blad geschreven en je leuke boompje vermeld.

groetjes Marijke
www.quiltcrea.blogspot.com

Lida zei

Veel succes bij onze zuiderburen en een paar heel gezellige dagen! Gaaf jij in dat mooie boekwerk! Groetjes
Lida

Nanske zei

Hallo Els...

Het is een heel mooie magazine ,kreeg hem gisteren reeds in m'n bus.
Je boompje staat er supergoed op z'n plaats waar het hoort!
Heb het in Rotterdam mogen bewonderen toen ik je boek kocht en wat megamooie lapjes.(met mooie signering natuurlijk ;-)Nogmaals merciekes,he ;-p
Veel succes morgen bij Christel en veilige reis.Groetjes

Bizzy Martine zei

Tot morgen!!!! Blij je terug te zien.
Groetjes, Martine

Annelies zei

Ik heb het al ingezien.
Een erg mooi en verzorgd blad !

Janny Verkuijl Bloem zei

Els gefeliciteerd weer, je al een echte bobo haha . Fijne dagen, een beetje te ver om te komen. gr. janny

Linda zei

Hello Els, I hope this magazine is available in English soon. Your design looks very vintage! I thought of you when I first read about this new publication from Quiltmania. Primitive is becoming easier to find! Your friend Linda from Boxwood & Berries.

Judith zei

hoi ELs,

wat leuk dat je in dat blad staat! geniet ervan! veel plezier in België :-)

groetjes Judith

Anoniem zei

Els het was héél leuk je te ontmoeten...en je mooie ontwerpen te zien en bewonderen.
nog fijne dagen in België.
Groetjes
Maria

Atelier Ullizee zei

Leuk om je ontmoet te hebben tijdens de opendeur bij Salgarollo!
Ik heb net ontdekt dat ik jou boek heb van de miniquilts. De quilts zijn wel heel anders dan jou stijl nu. Ik heb zelfs een miniquilt naar jou voorbeeld gemaakt. Kijk maar hier: http://atelier-ullizee.blogspot.com/2011/02/verhuisd.html
Groetjes,
Natascha