woensdag 23 november 2011

Kijk nou!!

Wat leuk!!
Uit mijn boek en nu al klaar. Heerlijk, ik kreeg deze foto van J.B. die er, naar zij schrijft, met veel plezier aan heeft gewerkt. Ja, dat vond ik ook, ik heb het ook met veel plezier gemaakt. Bij sommige Quilts is het gewoon jammer dat het klaar is. Net als een boek lezen, soms is het jammer dat het uit is!! Haha, we zijn allemaal zo verschillend maar eigenlijk allemaal ook weer zo hetzelfde. Leuk hoor, om foto's te ontvangen. Mijn email ontvangt ze graag! Enne, als ik je foto hier niet plaats komt het alleen maar omdat ik andere dingen te vertellen heb en niet omdat....(vul zelf maar in.....) Zo, ik ga mijn volgende quiltje afmaken. De basis is klaar maar toen, ik was niet tevreden en heb het een poosje laten liggen. Vannacht wist ik opeens hoe het af te maken. Mij vind je dus verder vandaag achter m'n naaimachientje. Fijne dag!

8 opmerkingen:

Lida zei

Die is echt hartstikke leuk geworden, helemaal gaaf die sneeuwmannen! Fijne dag met veel steekjes, groetjes
Lida

quiltlodge gerda zei

Hij is zeker leuk. En ik ben heel benieuwd wat er vandaag weer voor leuks onder het naaimachientje vandaan komt.

Johanna Zweden zei

Wat is dat leuk geworden Els. enig
Groetjes Joke

Judith zei

hoi Els!
ik vind het echt een hele eer om zo op JOUW blog te zien te zijn! geweldig :-)
volgende project: de ballen!

Daniëlle zei

Dat heeft ze zeker snel gedaan!! Waar je 's nachts al niet aan denken kan he?! Is het al af?? Mooie avond, liefs, Daniëlle

quilting Jeannet zei

Ik vind het ook wel een schatje hoor Els, en wat leuk dat je in het primitive blad staat met je sokjes, ik kreeg hem net binnen vandaag.

mieke zei

Dat is een heel leuk kleed.
grtjs Mieke

Jose zei

Hoi Els,
Ik vind hem erg leuk, heb je al enige tijd geleden gemaild over je boek die ik graag zou willen ontvangen.Maar op een of andere manier is het niet gelukt.
Met vriendelijke groet,
Jose