zondag 20 november 2011

Naald & Draaddag......

Wat was het gezellig! En zo druk! Veel mensen gesproken die voor de eerste keer deze oergezellige dag mee kwamen beleven. Jammer dat ik niet in de gelegenheid was met iedereen een woordje te wisselen. Maar ja, m'n klep heeft niet stil gestaan dus meer had ik echt niet kunnen praten. Het is maar goed dat het vandaag een rustige dag is. Spaart m'n stem een beetje voordat we vanavond weer op visite gaan. Voordat iedereen binnenstroomde heb ik snel wat foto's kunnen maken....






Liezbeth bezig de laatste dingetjes te doen...



.......de koffie en thee worden gemaakt. Fer en Adeline zijn onmisbaar deze dag. Zij hebben menig kopje koffie en thee geschonken en meega veel kopjes afgewassen! Bedankt!!





En hier zien jullie het pakketje voor deze dag. Een heerlijk tasje om kleine spulletjes in te bewaren. Ik ga er fijn mijn make up in doen. Heb je er ook zin in? Het complete pakketje kost € 24,50 + verzendkosten. Binnenkort staat deze ook in de webwinkel. Eerst even de beentjes laten rusten. Kan Sint zo lang niet wachten mail me dan even.
- Els from my iPad

4 opmerkingen:

Lida zei

Jammer dat ik niet kon, want het ziet er allemaal hartstikke leuk uit en het tasje is heel gaaf, nu lekker uitrusten en de beentjes omhoog! Groetjes
Lida

Miranda zei

Wat zag het er leuk uit Els! Helaaswas ook ik bezet

Anoniem zei

ik hoop dat ik ook kan reageren, want het lukt me de laatste tijd niet. Hoe schattig dat kleine tasje, dat ga ik zeker bestellen.

lieve groetjes,
Marina

Judith zei

wat ziet het er toch leuk uit! het is voor mij een heel eind rijden, dus ik ben niet geweest, maar jammer vond ik het wel! zeker als ik dan die gezellige foto's zie :-)
wie weet volgende keer...

groetjes Judith