maandag 19 december 2011

Een heerlijke......

........dag vol met lessen.....We begonnen met de QuiltKwebbels. Een volle bak met gezellig kwebbelende dames die hard hebben gewerkt en met deze Coole Guy naar huis gingen...

.....hij heeft een waxinelichtje in zijn hoed. Nee geen echte...poeh stel je voor dat er brand van komt....nee een 'echte' nepper!! Spuit deze in met lijm, rol of besprenkel het met kaneel en het ziet er oud en lorrig uit. Is de batterij op dan koop je een setje nieuwe lichtjes. Overal zijn ze te vinden (d.w.z. als ik je niet voor ben geweest, hihi) Ik ben er dol op: ik zet ze aan en pas weer uit wanneer ik mijn bed in ga en in al die tijd hoef ik er niet meer op te letten!
.......'s middags Mini van de Maand. Hier wordt nog druk gewerkt aan de vorige, vele, vele kleine quiltsteekjes is Elly nog aan 't maken....

......Helma schoot ook al lekker op en is aan de rand toe.......

.....Nel heeft de top al klaar en kan gaan 'dubbelen'..........

........en Corrie heeft het quiltje al helemaal klaar. Leuke stofjes zijn er gebruikt!...

.........enne....nog bedankt lieve dames voor alle verrassingen.......heerlijke baksels.....gezelligheid.....Voorlopig stop ik even met de lessen want we gaan verhuizen! Ja Brabant, we komen er aan!! Na de feestdagen gaat het inpakken zo langzamerhand beginnen, vele nutteloze dingen naar de rommelmarkt brengen, voorbereidingen voor de beurs naar Nantes (is in april), nog een paar verjaardagen vieren en dan in maart gaan we verhuizen. Geen tijd meer voor lessen dus! Nu ga ik mijn snotterige hoofd weer eens naar buiten steken en me voorbereiden op de komende feestdagen. Niet dat we veel bijzondere dingen doen hoor. Maar daar vertel ik later wel weer over.
Fijne dag!

12 opmerkingen:

Lida zei

Wat een gezellige kouwe kerel! Ik wens jou en je gezin heel fijne dagen en sterkte met je snotter! Fijn uiteinde en een goed begin en een soepele verhuizing!
Groetjes
Lida

verbreea zei

hoi els,
het was supergezellig op de vootlopig laatste quiltkwebbels we zullen het missen hoor, de kouwe kerel staat hartstikke leuk te zijn.Sterkte met je gesnotter, ik hoop dat het met de feestdagen over is.
Groetjes ada

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat een lekkere kerel.:) Kom maar lekker naar het Brabantse kunnen we ook lekker aanwippen.
Hele fijne feestdagen en een goede verhuizing.
Groetjes Anita

Miranda zei

Jippie... Els komt naar Brabant! Succes en sterkte met de verhuis daar. Groetjes

mieke zei

De mini's zien er leuk uit.
Waar in Brabant kom je te wonen ?
Omgeving 013 woon ik .
Succes met de voorbereidingen.
grtjs Mieke

Jacqueline zei

Els wat fijn voor mij, haha, dat je naar Brabant komt !!!
Dan kom ik vast ook weer eens langs voor een werkje.

Groetjes, fijne feestdagen en een goed 2012, Jacqueline.

marion zei

waar in brabant, ik woon 013.....erg leuk wonen hoor..ik vind het spannend. Zou ik je dan eens in het echie gaan zien.......

Els zei

Lieve dames, ik weet niet wat 013 is? Wij gaan wonen in Zevenbergen. Tot daar!

Jacqueline zei

Els, ik had al een stille hoop...daar woont toch jullie dochter ?

Groetjes van Jacqueline.

Els zei

Ja, daar woont onze dochter en daar gaan wij ook wonen. Ik krijg een leuk atelier en ga in september weer les geven

Anoniem zei

Bof ik even dat ik ook in zevenbergen woon welkom els groetjes moniek

marijke's crea zei

Hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012!
groetjes Marijke