donderdag 15 december 2011

......en we vervolgen de rondleiding....

......door 't huis......
..........een kijkje in de keuken.....een enorme krans voor 't raam......ach ik ben er dol op!.....
..........op de schouw....mmmmm....je ziet niet zo goed dat de lampjes branden!......

.........het toilet, ook daar mag een kerstquiltje niet ontbreken.......

...........de kast...........

........en aan de muur! ......overal sneeuwmannen!! Gezellig!!

Veel vraag krijg ik over het tijdschrift Simply Vintage. Ook bij mij is/was het uitverkocht. Gelukkig kan ik nog een stapeltje krijgen maar dat is ook echt het laatste, volgens de dames bij Quiltmania. Het tijdschrift is zo mooi dat het nu al helemaal uitverkocht is. Dus.....heb je er ook zin in dan is reserveren mogelijk. Op = Op! mail: els@bobbin.nl   ALLES UITVERKOCHT!!
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er weer heel gezellig uit Els. Wou dat ik even bij je binnen kon wippen om een koppie te doen en bij te praten. Hopelijk zien we elkaar weer snel (van de i pad van Marco) ha ha. Groetjes Erica.

Lida zei

Ik zou zo wel willen snaaien bij jou, zoveel en van die leuke kouwe mannen!! Geweldig, ook dat gordijntje! Gaaf!! Ik moet echt achter de naaimachine en aan de slag! Groetjes
Lida

Roos zei

Wat is het heerlijk knus bij jou, je zou zo denken dat er ook een dik pak sneeuw bij jullie ligt.
Groetjes Roos