zaterdag 31 december 2011

Het nieuwe jaar....

....komt er aan!! Nog een paar uurtjes......
...tijd om oliebollen en appelflappen te bakken en te eten.........
Niet dat het vlekkeloos verliep.....eerst stopte de inductieplaat er mee. Wat nu, er waren pas een paar bolletjes gebakken.....dan maar de wok op electriciteit aan gezet........niet warm genoeg......eens kijken of de plaat het weer wil doen........gelukkig, hij doet het weer!! Nu nog even proeven of ze lekker zijn geworden! Het klopt wanneer je geen krentjes ziet, er zit er niet eentje in!! Daar houden wij niet zo van, gek he?
.........NOOIT wat van gemerkt of gehoord.......

....en toch gaan we verhuizen!! In maart zetten we onze spulletjes in Zevenbergen, Brabant. Daar hebben we een schattig huisje aan de rand van het dorp gekocht. Met.....een heerlijke ruimte om een atelier in te maken......fruitbomen......en uitzicht over de landerijen.......
....dus tussen het inpakken van al die lapjes door probeer ik nog een steekje aan dit borduurwerkje te doen. Eind januari hebben we er weer les in bij Liezbeth  en dan wil ik toch wel wat verder zijn. Aflevering 2 ligt ook al in mijn borduurmandje.....

........en probeer ik verder te gaan met het truitje voor Nikki. Kijk toch eens wat schattig en wat een heerlijk karweitje om te doen!!
En denk nu niet dat er hier geen patchwork meer wordt gemaakt! Kijk het quiltje Pour L'Amour des Fleurs is klaar. Hierin ga ik les geven komende april in Nantes, Frankrijk. Nee joh, mijn frans is niet toereikend maar ik krijg daar een tolk, heel luxe. Wel moet ik babbelen in het Engels dus dat moet weer wat bijgewerkt worden. En dat doe ik dan weer door op mijn IPad series te kijken zonder ondertiteling, leuk en leerzaam. Haha, multistasken noemen ze dat toch? Zo, hier buiten hoor ik al vele knallen, zouden ze nog wat over hebben voor vannacht?
Lieve lezers, bedankt voor het bezoeken van mijn blog (meld je aan als volger(als je dat nog niet hebt gedaan) want in januari is er weer een leuk cadeau te verloten onder alle volgers) en voor de leuke en lieve reacties die hier met veel plezier gelezen worden. Ik wens jullie een heel goed en creatief 2012 !!!

12 opmerkingen:

Jeanneke zei

Wat een heerlijke vooruitzichten voor het nieuwe jaar!
Maak er iets moois van!

Marleen zei

goede jaarwisseling en eengeweldig nieuwjaar. Succes met de verhuizing.

groeten Marleen

Judith zei

Jij ook een heel goed nieuw jaar! Altijd leuk om te verhuizen, alles weer schoon, nieuwe ruimten en nieuwe mensen, spannend!

Else zei

Hoi Els, jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012. Succes met de verhuizing, knuffel Else

José zei

Lieve Els een fijne jaarwisseling. Heel veel geluk en voorspoed in jullie nieuwe huis in Maart.

Geniet van alles en succes met alles.

Liefs José het nieuwe jaar kom ik ook weer met een blog.

Lida zei

Hoi Els,
Ziet er lekker uit, hier geen krenten maar wel rozijnen! Ik wens je een smakelijke en fijne jaarwisseling en een heel gezond, gezellig en creatief 2012, groetjes
Lida

anneke zei

fijn dat het geluk is je huis te verkopen; verhuizen vind ik persoonlijk altijd leuk spannend, al is het inmiddels alweer 15 jaar geleden.

Bizzy Martine zei

De oliebollen zien er lekker uit!!!
Beste wensen voor 2012 en zeker een goede verhuis. Ik kom je zeker opzoeken in Zevenbergen, dat had ik je al beloofd. Groetjes, Martine

Joke leijenaar zei

Els ook voor jou ( en je naasten) veel geluk liefde en gezondheid en dat het een creatief jaar mag worden . Zalig he 366 nieuwe dagen die nog niet helemaal beschreven zijn in de agenda.
Groetjes joke

Roos zei

Dat wordt een druk jaar voor jou, maar ja, een eigen atelier en fruitbomen....welkom in Brabant.
In iedergeval ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Dag Els , een heel gelukkig nieuwjaar hoor en nog veel handwerkplezier in 2012.
Je gaat voor mij wat dichterbij wonen ,dus wie weet kan ik nu een keer langs komen in je nieuwe atelier.
lieve groetjes Corrie

Anoniem zei

At this time I am ready to do my breakfast, once having my breakfast coming yet again to read
further news.

My website: www.grindmattsehmichajordanbofu2.com