maandag 12 december 2011

Kerst!

Het huis is in Kerstsfeer, heerlijk, ik ben helemaal 'los' gegaan. Alle koude kerels bij elkaar gezet, boom opgezet en overal quilts en borduurwerken opgehangen. Kom, ik neem jullie mee.....


.......deze kerel is al weer heel wat jaartjes oud en zijn patroon en materiaal heb ik eens mee genomen vanuit Amerika.......


.......links staat een kaars, inmiddels al heel oud en gaat de kleur een beetje weg, rechts staat het nieuwe familielid: een gepunchte snowman........


........met z'n allen staan ze gezellig in het boerenraam......


.........waar staan deze over te kletsen?..........





........valt het jullie ook op dat al die kerels een brede smile hebben?........


.......mijn tochtrol.......


....herkennen jullie mijn nieuwe kastje van de beurs? Heel geschikt om voor 't raam te zetten dacht ik zo, en waarachtig het staat geinig. Ik heb al menig wandelaar stil zien staan. Bovenop staat mijn nieuwste tochtrol, die met de Kerstman en zijn rendieren.
Zo.....later meer......
Enne.....omdat het een dure maand is heb ik maar eens bedacht dat 25% korting op BOBBINpatronen wel leuk zou zijn! Mijn webshop berekent dat niet maar dat lukt jullie zelf ook wel en wanneer ik thuis ben stuur ik je een mail met het juiste bedrag. Zet maar koffie of maak thee, neem een lekker stukje speculaas of krans en ga lekker winkelen. Niet door de kou.....geen grabbelen in grote bakken samen met vele anderen (oei daar heb ik toch zo'n hekel aan).......geen lange rij voor de kassa.......veel plezier!
Fijne dag!


- Els from my iPad

6 opmerkingen:

Lida zei

Wat heb je er veel! En zo leuk allemaal, vandaag ga ik mijn koude mannen ook eindelijk tevoorschijn halen, heel gezellige maand met deze binken, groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Ohhh, leuk Els! ga ik dat vrijdag allemaal weer in het "echie"zien......

katrien zei

Heel leuk al die kouwe karels,hou er ook zo van.

anneke zei

als ik vandaag nog een gaatje kan vinden, kom ik shoppen. maar ik beloof niks :-)

Judith zei

gezellig al die kouwe kerels! geniet van deze dagen!

Ellie's Quiltplace zei

Dat ziet er super gezellig uit Els!