dinsdag 6 december 2011

Vervolg.....

.....over de dagen bij Kristel. Even laten zien waar ik voor 'gevallen' ben....


......een mand met kleurige bollen wol! Jammie! Haaknaald nummer 5 en aan de slag. O ja, het gaat een plaid worden van Granny achtige blokken. Kristel heeft er een voorbeeld van in haar winkel en het patroon is gratis te downloaden bij Drops. En die taart......er was nog een heel stuk over en die hebben we meegenomen naar de verjaardag van Sam. Het manneke werd gister al weer 3 jaar jong. En gelukkig maar. Oma ( ik dus) zou wel helpen om de lekkere taart die papa had gemaakt in stukjes te snijden en op een bordje te doen. Maar Oma ( ik dus ) is wat klein van stuk (en onhandig) Heb dus een krukje nodig om de bordjes uit de kast te halen, stoot daarbij een glas uit de kast....wil het nog opvangen en daardoor breekt het.....en vallen er vele, vele scherven bovenop de taart! Jasses....niet meer te eten dus! Zou ik nog eens mogen helpen? Hihi.. Gelukkig maar dat de foto waarbij hij de kaarsjes uitblaast al gemaakt is. En kijk...hier snoept de jarige mee van het stuk waar de andere Opa aan wil beginnen. De kleine boef heeft zijn eigen stuk al op!


...en kleine Nikki lacht want ook haar stuk zit al in 't buikje......


Bij Kristel heb ik ook eens flink wat naalden ingeslagen. Kennen jullie dat ook?.....zoeken naar een geschikte naald en er geen vinden....grrrrr......


.......zo dat zal mij voorlopig niet overkomen. Wil je nog meer foto's zien van de Open Deurdagen bij Kristel kijk dan even bij Martine: www.bizzymartine.blogspot.com
Fijne dag!
- Els from my iPad

3 opmerkingen:

Lida zei

Nog gefeliciteerd met de kleine grote knul! En ja jammer maar ongelukjes zitten in een klein hoekje! Wat een schitterende buit en heerlijk die voorraad naalden, ik moet ook nodig weer eens wat nieuwe inslaan! Groetjes
Lida

verbreea zei

hoi els,

van harte gefeliciteerd met de jarige job. Jammer van de taart, ik vond hem wel heel mooi, echt jouw stijl. En tja voorraad is nooit weg.
Groetjes ada

Johanna Zweden zei

Nog gefeliciteerd , leuke vrolijk foto
Vrolijk die mand met wol, nu maar snel aan de slag
Groetjes Joke