zaterdag 3 december 2011

Wat was het leuk!

Wat een gezellige dagen heb ik gehad! Na een lange rit heb ik mijn standje opgebouwd.


Het voelde weer heerlijk om er achter te staan. Veel gezellige mensen ontmoet, heerlijk gegeten (Kristel kan heerlijk koken) en na wat breien en kletsen m'n bed ingedoken. Ondertussen moest ik die prachtige bollen wol zien te weerstaan....


........ Kijk toch eens, is het geen plaatje?.... Oké dan nog eentje.....


Natuurlijk zijn er een paar van deze bollen in m'n tas beland, kon er ECHT NIETS aan doen!


Hier zie je Kristel druk bezig, denk niet dat de winkel leeg is maar ik ben er een ster in om ze juist net niet op de foto te krijgen, kijk maar goed, rechts en links van Kristel. En zo brak vandaag al weer de laatste dag aan. Koffer ingepakt, afscheid genomen van het heerlijke bed en gezellige huis van Kristel en Paul. Na de lunch kwam de grote verrassing......


.......een heuse Snowman taart! En dit nog ter ere van onze 15e verjaardag....


......samen met Mister Snow de inspiratiebron voor dit pronkstuk!


......ik moet het nog eens van dichtbij bewonderen voordat het mes er in gaat....


....ik kan jullie verzekeren dat hij heerlijk was! Een dikke BEDANKT voor Kristel die dit allemaal heeft bedacht. Ik was en ben er beduusd van. Ik ga nog een stukje nemen, later vertel ik meer. Fijne dag!

- Els from my iPad

7 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Je hebt gelijk Els, het waren gezellige dagen!!!! Groetjes Martine

Johanna Zweden zei

Wat ziet dat er schitterend uit allemaal, en wat heerlijk dat alles zo goed verlopen is, end at het zo gezellig was.
MMMMMMMM lekkere taart, ga meteen koffie zetten
Fijne zondag groetjes Joke

Lida zei

Wat een enige verrassing en wat een goed geslaagde taart! Fijn dat het zo leuk was en nu weer lekker thuis mooie dingen verzinnen/maken! En die wol is heel appetijtelijk en dat voor iemand die niet kan breien! Groetjes
Lida

Janny Verkuijl Bloem zei

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt, en die taart is een een pronkstuk apart, en je kan zo al zien dat hij heerlijk smaakt. nog een fijne zondag en nog lekker nagenieten. gr. janny

Atelier Ullizee zei

Wat een mooie taart heb je gekregen!

José zei

Jee, wat een geweldige taart!!! Nooit zo iets gezien!Gewoon jammer om op te eten.....
En Els en familie: gefeliciteerd met Sam! Een hele fijne dag allemaal.
José

Judith zei

Wat een prachtige taart, echt te gek. Kan me goed voorstellen dat je daar beduusd van bent.