donderdag 12 januari 2012

Give Away!

Een heerlijk Primitive opschrijfboekje met, natuurlijk!, een leuk stukje stof. Het boekje heeft een zacht geel/bruine tint met  gele sterren.  Mmm, zijn jullie ook zo dol op boekjes en schriftjes? Een mooi, nieuw boekje en dan de eerste woorden er inschrijven. Wacht, ik laat de binnenkant zien...

.......geen hagelwitpapier maar juist het knisperende bruine papier met lijntjes. Leuk om je wensen in op te schrijven, leuke gezegdes, recepten, belevenissen.......Ach jullie verzinnen zelf wel iets. Wat moet je er voor doen?? Helemaal niets als je al een volger bent. Ben je nog geen volger? Meld je aan en je doet ook mee. Binnenkort is de trekking door onze eigen Notaris!! Succes!!!
Fijne dag!

39 opmerkingen:

Lida zei

Inderdaad een heel leuk boekje en ja ik ben gek op dat soort boekjes, dus ik ben blij dat ik een volger ben! Fijne dag
Lida

katrien zei

Heel leuk boekje,ik ben ook al volger.

patje zei

ik heb zelf geen blog maar regelmatig mee
boekje komt altijd vanpas
patje

Miny zei

Wat leuk gelukkig ben ik al volger.

Groeten Miny

Carin zei

Ook ik ben al enige tijd volger dus ik ding ook heel graag mee. Super zo'n boekje met "lappie".

Anoniem zei

Daar kan ik niet aan weerstaan,je kan geen schriftjes genoeg hebben.En een lapje komt altijd van pas.

Fijne dag,groetjes,Martine

quilting Jeannet zei

Els, dat heb jij toch niet nodig om zo aan volgers te komen?Wat voegt het toe aan je status? Ik volg uit principe alleen mijn eigen man, maar ben wel klant van je, mag ik dan niet meedoen?

Noa zei

Oh els wat leuk ik ben al volger haha

Terray zei

Wat leuk!
Wat een gezellige blog trouwens, nu ik volger ben zal ik vaker je berichtjes gaan lezen ;-)

Groetjes
Tertia

Els zei

Haha, iedereen mag meedoen hoor! Alleen....ik vind het leuk om zo nu en dan iets weg te geven (dat weet je toch wel van de lessen Jeannet) en zo komt het bij 'mijn' lezers. Zelfs als je een poosje niet leest, of net op vakantie bent dan ding je nog mee!! Maar allee.....nu dingen de berichtjes ook mee. Haha, ben je volger en laat je ook nog een berichtje achter dan maak je 2x kans......

mieke zei

Boekjes zijn altijd handig en lapjes heb je nooit genoeg !
Spannend.

leonie zei

Ik doe hier graag aan mee!

Renée zei

Heb net je boek en 3 toffe patroontjes van je binnen, wat wil een mens nog meer?

Vrolijke groetjes Renée

quiltvitrine zei

Ik doe niet mee met de give away, ik ben gewoon volger geworden. ;-)

Anoniem zei

Wat een leuke give away.
Ik heb gisteren net een leuk patroon bij je gekocht.Misschien past dit er nog bij in de envelop. Haha.
Groetjes van IngridR

quiltingmieke zei

piep

wat schattig, ja hoor doe ik graag aan mee

knuf mieke

D y a zei

Gelukkig ben ik al een volger :-)). Leuk, zo'n give way. Maar aar ik eigenlijk voor schrijf is de 'kop' van dit blog: wat een enige huisjes!

Jos Heijnen zei

Wat een heerlijk opschrijfboekje.
Groetjes Jos Heijnen

Stefy zei

Hi, I'm here!!
Thanks for the opportunity!
stefy

Miranda zei

Els, wat heb je toch een heerlijke patronen! Kan niet wachten tot je bij mij in de buurt komt wonen. Kan ik ook eens op zo'n ochtend komen!

Elza zei

Leuk boekje en heerlijk stofje ik wil wel meedoen hoor.
Groetjes ELza.

marion zei

nieuwe schriften net zo aantrekkelijk als lapjes en handtassen.......

janneke zei

hoi els
ik ben geen volger ,maar het boekje is erg leuk , mag ik wel een kansje wagen bij jou
gr janneke uit noorwegen

vrouw Hommel zei

Ik doe ook mee hoor, wie niet waagt, wie niet wint en ik kan stofjes en notitie boekjes altijd gebruiken.

Anoniem zei

Voor diegene die dit wint, veel plezier. Misschien komt het wel naar mij. veel creativiteit met dit schrijf boekje.
gr. Mech.

Els zei

wat een leuk boekje!Ik doe graag mee;)

Daniëlle zei

En hup, weer een volger erbij LOL LOL!! Dat heb je met dat overstappen he, gewoon weer opnieuw beginnen, leuk toch?! Wie weet ga je naar de 400!! XXXD

Lydie zei

Hallo Els
Leuk boekje,Leuk stofje.
Groetjes Lydie.

Wilma B zei

Super leuk die give away!!

Martine zei

Raar dat ik nog geen volger was. Zo veel leuke berichtjes en foto's gemist.

Klaske zei

Wat een leuke give-away..

Lita zei

een prachtig boekje en ja ik ben er gek op heb ze ook in alle soorten en maten en voor verschillende doeleinden.Recepten,gedichten,spirituele zaken, quiltideeen en ga zo maar door,heerlijk

Marians Quiltblog zei

Ik ben verslaafd aan die opschrijfboekjes. Overal in elke stad moet ik wel zoiets kopen. Laatst nog in Rome een prachtexemplaar gekocht. Hij ligt in de kast te wachten op .. Ja wat, maar hij zo mooi.
Groet Marian

modern art zei

Leuk boekje leuke actie gr. mia

Janny Verkuijl Bloem zei

Nou zeg dat is een leuke weggever, en ding ik 2x me, met een berichtje en als voler. En nu maar duimen.????????????????? gr. Janny

joke zei

Ik ben gek op boekjes,schriften vooral als het er een beetje bijzonder uit zien , ook mooi. Lapje
Ik volg / bezoek je bijna dagelijks met een kopje thee soms met een koekje .
Groetjes

Anoniem zei

Ik heb genoten van het rommelkont blog. Hoe herkenbaar en heerlijk dat er nog meer mensen zijn die hiermee behept zijn.
Leuk boekje en mooi lapje.
Ik lees je blog regelmatig.
Groetjes,
Marjo

Miekequilt@hotmail.com zei

Zo'n leuk boekje is mooi om te gebruiken als " leuke dingen boekje".
Om alle kaartjes , briefjes, bonnetjes e. d. van dit jaar in te bewaren.

els b zei

Schattig boekje en een heel gezellige blog. Ik wil graag meeloten. 't Wordt dan een leuk "ooit nog eens maken" boekje.