zondag 22 januari 2012

Hallo....

....hier ben ik weer! Deze week heb ik veel dingetjes gedaan en had ik geen puf om te schrijven. Soms lijkt het wel of de uren door je handen wegglippen. Deze week ben ik wel aan veel dingen toegekomen en heb ik leuke werkjes gedaan....
......kijk eens....ahum....ik ben weer eens in de doos hexagonnen gedoken en heb een leuk werkstukje gemaakt......Wat?? nee dat kan ik je nog niet laten zien, deze is voor de Stitchery/PatchworkClub. Dit is het patchworkdeel ...

......en dit is het stitcherydeel....wat?? niets te zien?? vind je de foto onscherp?? humm, ja dat is net de bedoeling...hihi......geheimpje!
...en dan 's avonds laat ik ook de handjes wapperen en zit ik lekker te haken. Dit leuke boek heb ik bij Kristel Salgarollo gekocht. Ik was meteen helemaal 'weg' van die leuke kousen en zag mij daar al in lopen.

leuke grijze wol gekocht en aan de slag.....kijken....haken....genieten als het lukt.....balen wanneer er weer uitgehaald moet worden......
..Tatatata!!! de eerste is klaar. Omdat de kousen over mijn dikke wollen panty heen gaan leek het mij niet verstandig om er hele voeten aan te maken. Dan pas ik niet meer zo goed in mijn schoenen en laarzen. Ik haak daarom geen tenen en geen hielen. Ik zie het al voor me: m'n korte zwarte rokje, zwarte kousen, deze gehaakt beauties er over en dan m'n laarzen....geinig....echt iets voor een oma zou ik zo denken....
...en dan ondertussen zo nu en dan een leuk mandje en bakje vullen met bolletjes. Zijn jullie daar ook zo dol op? Ik wel en vul alles wat er maar voor in aanmerking komt.

........stttt...zo nu en dan prop ik deze lekkere zoete spekkies in mijn melis...sttt.....
......een oude pan....... een oude bakvorm.....een mandje......

....nog wat lappies gekocht bij de Quilthoeve. Ik was er voor het eerst maar het is een aanrader! Heerlijk, ze hebben echt mijn stijl stofjes. Zo, dat was mijn week in vogelvlucht. Kijken of ik het mes in deze lapjes kan zetten voor een nieuw quiltje!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Vero zei

oh, wat mooi, dat haakwerk, prachtige, die kousen...
leuke stofjes
knuffs, vero

Jeanneke zei

Gehaakte kanten kousen... Bijzonder mooi!

Lida zei

Ja ik stop ook alles vol met bolletjes en als ze uitgebloeid zijn moet DP ze in de tuin zetten en dus heb ik straks een tuin vol bolletjes van jaren lang binnenbloeiers! Gave lapjes heb je gescoord en ben wel heel nieuwsgierig naar je nieuwe creatie! Fijne dag nog,
Lida

Roos zei

Wat een heerlijke week heb je gehad, ik vind je sokken geweldig en wel zo slim, zonder hiel en tenen. Je stofjes zijn om te smullen, jammer dat ze van hier uit zo ver weg zitten.
Groetjes Roos

marijke's crea zei

Vind het ook zo leuk om bakvormen te gebruiken voor andere doeleinden en de stofjes JAAA, helemaal geweldig en ook de kleuren super!
Ben benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken!
groetjes Marijke

Bizzy Martine zei

Hoi Els, De kousen zien er prachtig uit!!! Ik zie het al helemaal voor me, Els met haar mooie kousen :-)))
Groetjes, Martine