dinsdag 31 januari 2012

Kijk nou eens:


Hier zijn wij te vinden in april. Tja, wel een beetje verweg in de tijd zou je zeggen. Je hebt gelijk. Maarre....ik wil even delen met jullie dat ik daar niet alleen met BOBBIN daar sta maar dat ik er (weer) les ga geven. Vorig jaar was dat ook al zo leuk!! Nee joh, mijn frans is echt niet goed genoeg. Wij 'praten' daar met korte zinnentjes, handen en voeten en veel gelach. Gelukkig krijg ik een tolk. Nou klinkt dat niet geweldig! En ik hoop dat ik dezelfde dame krijg als vorig jaar want dat was zo'n lieverd. En kijk: lessen hier en klik dan op mijn naam (en die van Liezbeth natuurlijk) om onze werkjes voor de lessen te bekijken. Cool toch?? Och ik heb er al zo'n zin in. De patronen en pakketten liggen al klaar. Beetje vroeg? Ja, maar per 2 maart krijgen we onze sleutel voor het huis in Zevenbergen. En dan moet ik boenen, verven, schrobben, inpakken, uitpakken.....Och wat zal ik snakken naar lapjes en de naaimachine! Maar wat zullen we genieten als het allemaal klaar is! Zo, ik ga weer even achter mijn machientje voor een nieuwe miniQuilt.
P.S. er staat weer een superleuk klein stitcheryQuiltje in de webshop: webshop
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Leuk ziet het er weer uit en ja nog wel ver, maar de tijd vliegt als je het druk hebt en druk zal het wel worden de komende tijd, dus succes met inpakken! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Hallo Els, Het ziet er weer veelbelovend uit. Dit jaar komen we ook weer naar Nantes, want het is echt een fantastische beurs, en hoop jullie daar weer tegen te komen.
Veel succes met de verhuizing.
Groetjes Ellen W

verbreea zei

nou els dat is echt te ver hoor,ik hoop dat je die lessen misschien in het najaar als je helemaal gesettled bent hier nog een keer doet. Succes met inpakken.
Groetjes ada

josé zei

Het ziet er weer goed uit. Heel veel succes met in en uitpakken en boenen natuurlijk. Maar als alles klaar is kan jij weer lekker achter jou Machientje.

Heel veel liefs José

Anoniem zei

ik kijk er naar uit dat je in Zevenbergen komt wonen, heb je dan ook misschien een winkeltje aan huis en geef je af en toe een workshopje? dan ben ik van de partij, woon in Bavel (Breda) dus lekker dichtbij.
groetjes, Marry

Els zei

Hallo Marry,
nee ik heb daar geen winkeltje maar ga er wel workshops geven. Kom dus gerust eens langs!