maandag 9 januari 2012

rommelkont....

....mmmmja, ik ben een echte rommelkont!!
.....zo ziet weer eens mijn werktafel er uit......soms moet ik met een grote zwaai ruimte maken om ook maar iets te kunnen neerleggen.......
........en dan zet of leg ik het gewoon op de grond, naast de tafel.......en nu heb ik dus langs de muren een mooie rand met.....tja....eigenlijk van alles wat nog eens een plekje moet krijgen.......

...........foei Els, is dit nu jouw DMCmandje?? Euh.....ja....mmm...moet eens orde in geschept worden.....

.......ja zeker...vooral omdat er een mooie doos staat waar alles op nummer in kan worden gezet....Mam..help!

.........dit is rond mijn computer...en echt....het went best hoor je armen op de papieren te leggen, je muis te bewegen tussen de scharen en speldenkussens.....

........dit is dan weer naast het bureau......ach een mandje met dit een mandje met dat......toch maar eens uit gaan zoeken, wie weet wat voor leuke dingen er tevoorschijn gaan komen....

........en dit is dan weer in de kamer bij mijn stoel....immers wil ik alle handwerkjes wel dicht in de buurt hebben, stel je voor, ik krijg zin en moet eerst vanalles zoeken?? Je ziet dat ik weer bezig ben met een nieuw ontwerp. Ik heb het even ondersteboven gelegd omdat het nog 'geheim' moet blijven.

........en dit mandje staat naast mijn stoel......bovenop van alles maar het zit ook vol hoor......zie je die leuke kousen....die wil ik nog gaan maken.......

Ach....zou er hoop zijn nu we gaan verhuizen?? Vast wel, alles moet door de handen en krijgt daar weer een goede plaats. Nu maar voornemen om alles meteen op te ruimen. Eigenlijk zit ik er niet mee, ik gedij prima tussen al m'n spulletjes. Of is er misschien een TVprogramma voor deze 'aandoening'?
Fijne dag!

11 opmerkingen:

verbreea zei

hoi els,
herkenbaar hoor, ik heb ook allemaal stapeltjes en moet daardoor nog wel eens zoeken,dat vind ik dan minder want dat gaat van mijn tijd af heb me nu (weer) voorgenomen alles beter op te ruimen.
groetjes ada
ps die verhuizing is misschien wel DE oplossing,je moet alles weer en plekje geven en zo is het meteen weer opgeruimd.

Carla E. zei

Vast wel.Gaan we samen!.
Groetjes Carla E.

Judith zei

wat een gezellig rommeltje, Els! dat is toch eigenlijk ook wel de charme;)

Roos zei

Zo herkenbaar!!!!
Groetjes Roos

anneke zei

herkenbaar!! nadeel is dat je soms eindeloos loopt te zoeken, voordeel dat er soms weer heel onverwachte leuke dingen te voorschijn komen.
laten we wel wezen, quilten lukt gewoon niet zonder troep te maken en dingetjes even daar te leggen, en daar, en daar...

Bizzy Martine zei

Heel herkenbaar dat rommeltje. Maar ik noem dit een georganiseerd rommeltje. Ik zie het kousenboek liggen, als ze klaar zijn, wil ik ze wel zien hoor!!!
Groetjes, Martine

josé zei

Zo herkenbaar, vorige week begonnen met opruimen.

Moeten staken er kwam wat anders tussen,zo gaat het bij mij ook.

Groot gedeelte klaar en de rest komt ook nog wel.

Heerlijk naar nieuw huis.

Alles krijgt een nieuw plekje, dan komt het best goed bij jou.

Volgens mij alleen verder weg bij moeders vandaan.
Ach dan komt ze toch vaker logeren.

Liefs José Heel veel succes met verhuizen..

Marleen zei

ooo....ik ben zo blij als ik zie dat het bij anderen ook zo gaat. Hè, voel ik me weer helemaal gerust. Want weet je.... als je het opruimt kun je het vaak juist niet meer vinden...toch?

groeten Marleen

Janny Verkuijl Bloem zei

O heerlijk zo herkenbaar. Mensen zeggen altijd dat im vaak zeg dat ik mijn kameertje weer eens moet opruimen , nou ik vind dat wel meevallen hoor. Ik voel me helemaal thuis als ik bij jou kijk Els.

wilhelmina zei

Heet dat niet help, mijn "vrouw "heeft een hobby. Ik hoop je snel in Z'bergen te kunnen begroeten.
Groetjes Willie

marion zei

heb wel een hele goede organizer in de aanbieding, Suzanne kan prima leven hiermee maar weet er toch orde in aan te brengen. Dus mocht je willen mail me maar.....