donderdag 5 januari 2012

Sneeuwmannen........

..................vele, vele staan er in ons huis!!
Op de vensterbank.....en ja als het buiten dan niet wil sneeuwen laten we het binnen toch lekker wit worden!!

....................ziet het er niet gezellig uit?..............Zie je, rechts, Mister Snow uit m'n nieuwste boek staan? Hij staat gezellig tussen z'n familie hier.......

...........................deze zit gezellig op een boomstammetje uit te kijken over de rest van haar koude familie......
.....................hier in ons boerenraampje........en wanneer je door het raam kijkt zie je het raampje van de toiletdeur met........natuurlijk een sneeuwman!!
.................op de kast samen met nog een snoer kerstverlichting. Ik kan altijd zo slecht afscheid nemen van de verlichting..................
Zo dat was even een rondje in de huiskamer. Ach, er staan er nog meer hoor. Het toilet hangt vol met geborduurde sneeuwmannen, er zijn gepunchte en ik heb nog een pakket liggen om er 1 te maken met rughooking. Aha, nog genoeg te doen dus. De familie groeit vanzelf aan zo!
Fijne Sneeuwmannendag!

7 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Gezellig al die sneeuwmannen! en die hoeven tenminste niet opgeruimd te worden zo na de feestdagen. ;-))

Lida zei

Jij hebt er al zoveel! Ik ben er gek op, maar helaas vond ik er dit jaar maar één, dus zal ik er echt zelf nog een stel moeten maken! Fijne dag
Lida

Anoniem zei

En nu nog alleen de sneeuw zelf:)!
Groetjes, Josine

Joke Leijenaar zei

Bij jou waan je tussen " alle koele mannen" echt in de winter de wind waait om het huis de kachel brandt de sneeuwmannen zijn , alleen de sneeuw ontbreekt maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een gezelligheid.
Groetjes Joke

Renée zei

Wat zijn ze leuk, helemaal mijn stijl. Geweldig daar word je toch vrolijk van.

Vrolijke groetjes Renée

Janny Verkuijl Bloem zei

Weet wat zo leuk is aan sneuuwmannen je kan ze lekker laten staan na de kerst, dan is het niet zo kaal in huis. Leuke sneeuwmannen, ik ben ook begaan met het virus, maar moet nog even door heb er nog niet zo veel. gr. Janny vb

Karen zei

So many cute snowmen!