zaterdag 14 januari 2012

tromgeroffel......

.....en de winnaar is Saskia Camstra!! Gefeliciteerd en mail naar els@bobbin.nl je adres. Het boekje en het stofje komen dan naar je toe.

Volgende maand komt het tweede blad van Simply Vintage uit. Mmmmmm.. ik kijk er al naar uit! Ook deze keer heb ik er aan mee mogen doen door een patroon aan te leveren.
Het eerste nummer was een enorm succes en al snel helemaal uitverkocht. Ach het is zo'n heerlijk bladerboek, ja eigenlijk meer een boek dan een tijdschrift want het is loeizwaar. Mooie foto's, leuke patronen (ahumm, had ik al gezegd dat ik ook in 't eerste blad stond??) en leuke winkels om ooit nog eens te gaan bezoeken. Om zeker te zijn dat ik niets mis heb ik een doosje tijdschriften besteld, mail me maar wanneer je ook zo'n tijdschrift wilt hebben. Het blad gaat 12,80 euro kosten + evt. verzendkosten. Ik kijk er al naar uit!!
Fijne dag!

5 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Hoi Els, ja wat een geweldig blad he.
Ik geniet er nog steeds van. Afgelopen week had Wim een stapeltje bladen naast mij neergelegd voor wat afleiding en hoewel ik eigenlijk nergens zin in had heb ik dit blad bijna dagelijks toch even opgepakt. Je mag mij op het lijstje zetten hoor. Voor het adres stuur ik je even een e-mailtje. Groetjes

Janny Verkuijl Bloem zei

o leuk els, heb er nu gelijk 1 beseld.

Lida zei

Ik vind het echt een geweldig boek en ben er dan ook heel blij mee het te hebben! Wil er ook graag veel uit gaan maken, kom alleen wat tijd te kort! Groetjes
Lida

Jenny zei

Hallo els,
ik wil ook graag het blad Simple Vintage nr 2 bij je bestellen.Ik stuur nog een mail met adres gegevens,groetjes Jenny Vogelaar

marion zei

gefeliciteerd Saskia met je leuke prijs........