dinsdag 21 februari 2012

AHA!

....wat zien we hier??
.......een stapel enveloppen?? o ja, voor de Stitchery/Patchworkclub!! Ben je lid? dan ligt hier ook jouw werkje tussen. Mmm heerlijk eerst wat Stitchery werk en er dan een gezellige........van maken.

.....kijk hier zie je een deeltje. Alle benodigde garens (en de rest) zitten er bij. Het is een leuk voorjaarswerkje geworden.....

............deze ga je dan ook maken. Leuk om te doen en beslist niet lastig. Ik vind de combinatie van naaien en.....juist zo leuk. Wat schrijf ik toch lekker in geheimtaal vanmorgen, haha!!


........en dit joekel is een knoop, een lekkere oude gegrabbeld uit de knopenmand. Ga dus maar vast op zoek, je hebt er 4 nodig. De kleur maakt niet uit als ze maar ongeveer even groot zijn. Deze is ongeveer, zo omennabij, bijna 3 - 3 1/2 cm doorsnede.......
De foto's zijn lekker duidelijk niet? Tja, ik wil het graag laten zien want ik ben er enthousiast over....maar ja.....dat is weer niet leuk voor de clubleden......
Meisjes, genoeg geneuzeld, ik ga weer een paar dozen inpakken, fijne dag!

3 opmerkingen:

Lida zei

Ben heel benieuwd wat het is geworden en wat lekker als je een knopenmand bezit! Gelukkig heeft mijn mams een bus vol knopen! Pak ze, groetjes
Lida

Janny Verkuijl Bloem zei

Heb al bij de brievenbus gelegen, maar nog niets, dom he kan natuurlijk ook niet. En knopen heb ik nog niet gevonden, allemaal te klein, dus morgen maar de markt op. gr. jannydsf

Els zei

Helemaal niet dom Janny, ik geniet van je enthousiastme!!