woensdag 29 februari 2012

Haakerdehaakerdehaak......2

...klaar!!
....randje er om heen.....pfftt...dat was nog een hele klus.....eerst een toer vasten, 2 toeren stokjes en als laatste een toer schulpjes.....

.....maar het maakt het wel helemaal af vinden jullie niet??.....

...lekker voor over mijn benen....

.....over de leuning van de stoel......

.....over de hele stoel......

.......over het kinderstoeltje.....het oude stoeltje waar de kleinkindjes graag op zitten.....

.....als decoratie op de grond....
Veel, heel veel vragen heb ik over dit haakwerkje gehad. Het is beslist niet moeilijk en het patroon staat hier En voor ieder die nog niet veel gehaakt heeft: er worden losse, vasten en stokjes gebruikt. Op de site van het patroon zijn ook instructie video's te bekijken. Maarre....let op.....reken het mij niet aan wanneer je hopeloos verslaafd wordt! Veel haakplezier!! Ik ga nog es kijken of ik een nieuwe kan starten!
Fijne (haak)dag!

12 opmerkingen:

Judith zei

wat is ie leuk geworden! gezellige lentekleuren, mag nu ook wel weer :-)
heb je link even bekeken en ja, zelfs ik moet zeggen dat het er daar wel heel makkelijk uitziet! mijn vingers schieten elke keer in de knoop als ik probeer te haken haha. maar ik ga het toch maar weer proberen na het zien van je deken!
groetjes

Lida zei

Nog steeds niet uitgehaakt dus, heb ook nog wol en een paar vierkantjes liggen, dus mocht je zin hebben! Grijns! Groetjes en geniet van je kleurige deken,
Lida

Anoniem zei

Moooi en ook heel leuk voor in je nieuwe huis.
groetjes Moniek

Annelies zei

Erg leuk en zo vrolijk !

Rennie zei

Het is echt heel leuk geworden.

Marleen zei

wat een leukertje is dat geworden Els. Haken is ook leuk, maarja patchen ook, en breien ook. Veel plezier met je deken.

groeten Marleen

mieke zei

Haken is bij mij al lang verleden tijd.Ik had zelfs een gehaakte jurk, toen ik plm 20-22 jaar oud was!!
Jeetje ik heb ook hel wat afgehaakt.
Ik heb nog een kinderwagen dekentje van mijn DS1. Daar speelt nu mijn kleindochter mee. Ik zal er eens een keer een foto van maken.

Bizzy Martine zei

Hoi Els, het ziet er prachtig uit!!!
Ik heb mijn lapjes aan elkaar genaaid omdat dit deze keer de gemakkelijkste oplossing was.
Groetjes, Martine

Marleen zei

ha Els,
ik kreeg vandaag een award en wil die aan jou doorgeven. Ik word altijd geinspireerd door je leuke verhalen en heerlijke patronen( en niet vergeten het boek natuurlijk).

groeten Marleen

Janny Schoneveld zei

Hij is schattig geworden maar ik dacht dat hij voor je kleindochter zou worden?
De volgende dan?
Groet Janny S.

josé zei

Els wat enig, ooit een paar gemaakt. Maar jij bent een volhouder.

Ik vind hem in ieder geval prachtig en zo gezellig met het voorjaar op de bank.

Liefs José Succes met verhuizen!!!

Anoniem zei

Leuk Els ,heb het patroon ook liggen
net even een blokje uitgeprobeerd,
met katoen ..ook leuk.. wel kleiner met haaknaald 2.75 en wol is warmer.
groetjes Corrie