vrijdag 17 februari 2012

Scissors....

...het patroon staat nu een poosje in de webshop en in de advertentie in Simply Vintage.
Zo maar een gezellige stitchery aan een leuk hangertje. In het hartenzakje stop ik m'n schaar en op de rol er onder naalden en spelden. Wacht, ik laat het iets beter zien....
.....de letters met een stiksteekje en voor de punt en de O heb ik knopen gebruikt....
..........en nu heb ik ook een goed plekje om mijn mooie spelden te showen! Ooit gekocht op de beurs in de Elzas en eigenlijk te mooi om zo maar te gebruiken......
..........opzij een gezellige bloem......
........nog meer knoopjes......deze knoopjes, ach daar ben ik zo dol op, die vind ik zo leuk.....

...nog even een detail.....weer een knop i.p.v. een punt......
......en natuurlijk kunnen de geborduurde spelden niet ontbreken. Paar roestige veiligheidspeldjes....en dat stofje.....jammer dat ik er niet meer van heb! Misschien ga ik het wel naast mijn bed hangen in ons nieuwe huis. Mooi met mijn ringen in het hartenzakje, mijn broche op het kussentje.....ach ik draaf weer door. Ik ga verder dozen inpakken.....
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een enig patroon
fijn weekeinden gr joke

Lida zei

Leuk!! Wat een schattig patroontje! Succes met inpakken!
Lida

mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit.

Terray zei

Wat handig zeg...tis niet alleen een leuk quiltje, maar ook nog eens een handige organizer voor al je quiltspulletjes!!

Groetjes
Tertia