maandag 13 februari 2012

Zucht.......

.....het blijft heerlijk om door het blad te bladeren.....waar ook al mijn vriendinnen in staan! Natuurlijk Liezbeth , Marie en Marta en Ines van het Quilthouse....

....wat hebben ze er weer een mooi artikel over gemaakt! Ik barst bijna uit elkaar van trots!! Dat ik toch zo maar mee mag doen.

....en dan zo m'n naam te zien....ach het went echt niet hoor, ik vind het eigenlijk steeds leuker worden, hihi...

....en dan hier, een reportage over een winkel waar wij ook zijn geweest. Tijdens onze reis in Amerika was dit onze eerste stop. Geweldige lunch gehad voordat we dit paradijs betraden. Buiten zag het er al zo leuk uit.....

.....en dan binnen....de vloer werd nat van al ons gekwijl! Het ene hoekje was nog leuker dan het andere. eerst maar eens een rondje gemaakt. We konden hier toch niet meteen ons buget opmaken?We mochten geen foto's maken dus ben ik extra blij met dit blad.  Overweldigend!!

Uiteindelijk is het dit pakket geworden. Elk van ons had iets leuks uitgekozen. We konden de hele shop wel meenemen! Maar helaas paste dat niet in de koffer. Of, eigenlijk, gelukkig maar. Dit is Rughooking. Ook in Simply Vintage staan hier patronen van. En och, wat is het leuk werk!! En dat terwijl ik nog niet eens de juiste materialen heb...want luidt het gezegde niet: 'Goed materiaal is het halve werk'? In plaats van een haaknaald 'moet' ik een rughookingpen hebben en in plaats van een quiltring een speciale rughookingring. Wat het gaat worden?
Een tas! Eerst de sneeuwman maken en daarna gaat het een tas worden. Helemaal volgens het patroon van Kari van http://www.logcabinrugs.com/. Gelukkig verkoopt ze ook Kits en hoefde ik niet verder op zoek naar materialen. In de winkel was de kit op maar ze heeft het later netjes naar Nederland verzonden. Scheelde meteen weer een plaatsje in mijn, overvolle, koffer!
Echt iets voor mij, toch? Dit bordje hangt in de kamer en is ozo waar!! Zucht, wat leuk allemaal! Nu is het weer een gewone maandag, de badkamer is al gesopt en nu is het tijd om weer een paar dozen in te pakken. Nog 2 1/2 week en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis in Zevenbergen. Ik ga aan de slag!
Fijne dag en kijk uit op de weg!

11 opmerkingen:

Elsbeth zei

Helemaal leuk Els, geniet er van!

Judith zei

Wat super dat je in zo'n mooiblad mag staan!! Tussen al die famous persons! Daar hoor je helemaal bij! En dan mag het niet wennen, trots erop zijn mag je echt! Succes met de verhuizing!!

Lida zei

Oh dat bord is te gek, hier woont ook een snowman collector, alhoewel beginnend moet ik zeggen als ik die hoeveelheid bij jou zie! Hier heeft een lieve DS de boel gedaan terwijl ik bij de tandarts was, dus ik ga lekker steekjes zetten zo meteen! Ik ben helemaal weg van het blad en snap best dat je er trots op bent, je verdient het en Liezbeth ook! Fijne dag en doos ze, groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Het is ook wel een erg leuk blad ook Els, jou huizenrol vind ik er helemaal in passen.Geniet er nog van!

Quilting Moesje zei

Leuk hoor ! kan me voorstellen dat je trots bent ... :o)))
Succes met verhuizen enzo,
maar ook vooral genieten ;o)

Annelies zei

Het blad is echt super !

Marians Quiltblog zei

Het is een mooi blad Els en je mag trots op je aandeel zijn. Geniet ervan! Groet Marian

Quilt House zei

Para nosotras también es un orgullo compartir contigo esta edición de Simply Vintage. Un abrazo de tus amigas de España.

Ellen zei

Het blad is gewoon geweldig heb hem al tig keer doorgebladerd en van alles op mijn to do lijstje gezet het één is nog leuker dan het ander.
Wees er maar trots op hoor het is dik verdiend!!
Groetjes, Ellen

Jacomijn zei

Hallo, kwam op je blog via via en zie dat jij het blad Simply Vintage hebt. 'k Had daar al over gelezen, maar nog niet ergens in een bladenwinkel zien liggen. Ik vroeg me af of het wel te koop is in Nederland. Zou fijn zijn als je me dat kunt laten weten!

Els zei

Het blad is in de betere quiltwinkel en bij mij te koop. Helaas is de hele doos al uitverkocht. Wel is het mogelijk je op te geven voor het nieuwe nummer in mei. Ik reserveer dan een exemplaar voor je. Mail: els@bobbin.nl