dinsdag 6 maart 2012

Huis & Naald & Draaddag

En hier steek ik voor het eerst mijn sleutel in ons nieuwe huis! Inmiddels is er het een en ander weggebroken en kan het opbouwen weer beginnen. Mijn handen lijken wel van schuurpapier, mijn nagels...nou ja...daar hebben we het maar niet over........mijn haren staan stijf van de stof en verf.....scheelt weer gel.....
maar zaterdag gaan we fijn een daagje naaien en kletsen want er is weer: Naald & Draaddag!! Vergeet niet je botte schaar mee te brengen anders heeft meneer Voorrecht niets te doen! Ik ben er ook, jullie komen toch? Tot dan!!
Fijne dag!

16 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er gezellig uit Els, met die prachtige leibomen.
Sterkte met de klussen.
En .... zaterdag een fijne Naald en Draad dag toegewenst.
Groetjes, Marianne K.

mieke zei

Dat lijkt me een leuk huisje.
Succes met opknappen.
Zaterdag een fijne dag.

bep zei

Lijkt mij ook helemaal een te gek huisje.Veel plezier en geluk daar Els, groetjes Bep

Ellie's Quiltplace zei

Hoi Els,
wat een super gezellig huis!!! Er komt altijd wat werk bij kijken, maar wat zal het fijn zijn als het straks helemaal naar jullie zin is!
Veel plezier zaterdag!

Lida zei

Ziet er fantastisch uit met die leibomen ervoor! Succes met de verbouwing,
Lida

josé zei

Els dit ziet er super uit, heel veel succes met klussen. En heel veel geluk met het nieuwe huis.


Gezellige dag zaterdag, jammer ik kan weer eens niet.

Een afspraak. Liefs josé

Minimoek zei

Dat ziet er leuk uit en heel veel succes met klussen!!

verbreea zei

tuurlijk komen wij weer met zijn allen Els, heel veel succes met het klussen het wordt vast prachtig,ziet er nu al mooi uit.
groetjes ada

Marleen zei

Mooi huis. Veel plezier met opknappen.
groeten Marleen

Janny Schoneveld zei

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Sterkte met het opknappen/verbouwen.
Veel plezier op de naald en draaddag.
Groet Janny S.

quilting Jeannet zei

Ohhh, wat is het toch een leuk huis Els, ik kan me helemaal voorstellen dat je daarom Zwartewaal gaat verlaten. Wat zal Arie knippen aan de leilinden.Tot zaterdag!

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd met je nieuwe huis, zo te zien een schitterend huis
Sterkte met het opknappen
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Anoniem zei

het ziet er wel heeeeeeeeeeeel gezellig uit, veel plezier met de klussen.

groetjes,
Marina

Alex zei

Mooi huisje ! zorg ervoor dat je geen last krijgt van boktor

Sarah zei

Zorg er net wat Alex zegt, dat je geen last van boktor krijgt!

schildersbedrijf arnhem zei

ik denk nu wel dat er geen stof meer is en dat je geniet in je huisje