vrijdag 2 maart 2012

Little Lady

Ach wat een aardig vrouwtje is zij toch! Wie?? O, wacht ik zal haar laten zien...
....30 cm klein! Ach je ziet ze niet zo goed?

Kijk! Op haar lijf bewaart ze je naalden. Op elk van haar harten een soort: spelden, quiltnaalden en borduurnaalden. In de vakken in haar jurk bewaart ze een schaar of.....
.....even dichterbij bekijken. Mijn Little Lady is oud gemaakt met koffie. Daar houd ik toch zo van....

....en hier zie je haar gezichtje beter. Ze kijkt best vrolijk! Ja, ze heeft ook een belangrijke taak te vervullen.

...kijk haar eens! Aan de bandjes zitten drkkertjes zodat haar jurkje de naalden beschermt.

...en zo zie je haar schortje beter! Ze is nog wat verlegen want ze is helemaal nieuw. Nou ja, de dames van de Stitchery/Patchworkclub kennen haar al. Ze heeft nu ook intrek genomen in onze webwinkel. Dus als je haar wilt adopteren dan kan dat.  
Wij krijgen er vanmiddag een sleutel bij en kunnen nu eindelijk eens lekker banjeren door ons nieuwe huis ( nou ja nieuw, sinds 1935, nieuw voor ons). Komende tijd zijn wij dus 'zoet' met behangen, schilderen en alle lapjes een goede plek geven. Tussendoor probeer ik de bestellingen te versturen. Omdat het (soms) iets langer kan duren dan jullie gewend zijn stop ik bij elke bestelling een geinig Country lapje. In april zal alles wel weer 'gewoon' zijn, toch?
Fijne dag!

8 opmerkingen:

Else zei

Morge Els, wat een lieverd die speldenpop! Heel veel suc6 met klussen, knuffel Else

Anoniem zei

Welkom in Zevenbergen Els, ik ben van de week langs je huis gefietst, je krijgt een mooie stek om te wonen en een geweldig huis. Succes met klussen en de verhuis. Groetjes Moniek

Carla E. zei

Els en Arie.Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop. Ik weet zeker dat jullie er iets leuks van gaan maken.Groetjes Carla E.

Lida zei

Gefeliciteerd met je sleuteldag! En wat een dot van een naaldendametje, straks even kijken! Fijn weekend en klus ze!
Lida

josé zei

Els &Arie

Heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Leuk geniet er van.

Je spelden pop is helemaal TOP !!

Groetjes José

martine zei

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe sleutel:) Veel geluk in het nieuwe, oude huis.
Groetjes, Martine

Anoniem zei

ook ik wil niet achterblijven en jullie feliciteren met jullie nieuwe,oude huis. veel succes met opknappen en dat er een goede geest op jullie past.. groetjes uit luxemburg. Carla Meysembourg

Janny Verkuijl Bloem zei

Bij mij houdhet vrouwtje al een poosje de spulletjes in haar bezit. En Els behanse en al wat meer zei. gr. Janny