vrijdag 6 april 2012

Manden.....

.........ach wat zijn ze mooi!! Na een flinke schobbeurt (water met zout!, dank je Lida) stonden ze gezellig naast elkaar te drogen....
....ze staat tegen de muur van mijn nieuwe atelier......nu zie je goed de talud waar ik het over had.....wacht we gaan wat dichterbij....

....eerst de trap op naar boven....daar zie je nog net een klein stukje van onze camper.....nog een goeie week en we rijden weer naar de beurs in Nantes!!! O wat verheug ik me daar weer op.......en ik denk maar niet aan alles wat er nog voor die tijd gedaan moet worden.....kom....

...kijk hier zie je ze beter en rechts er van is de deur van het atelier.....op de achtergrond zie je de pruimenboom die al uit begint te lopen....

.......zo nu zie je ze in volle glorie! Ach daar kan ik toch zo blij van worden....de manden missen hier en daar een pootje of een oor maar dat maakt ze juist zo aantrekkelijk........volgende keer meer over de manden en inhoud...

....in een ander huis zijn er vele dingen die net niet je smaak zijn. Hier dus ook! Knopjes! Aan de kasten, lades en in de badkamer. Mooie knopjes maar niet voor mij. Gelukkig had de Brocante winkel in Zevenbergsche Hoek mooie knopjes.....en voordat ik een foto kon maken van de kast met oude knopjes had Arie ze al vervangen! Snelle man toch! Dus dan maar een foto van de oude knopjes bij elkaar...
....hier de kasten met de nieuwe knopjes......niet zo goed te zien zo...wacht.....

....zo beter te zien??....deze knopjes passen toch veel beter bij ons huis??

....en wat te denken van al die leuke kaarten die we mochten ontvangen?? Wat een leuke verrassing steeds. Even kijken of de postauto (ja, in een buitengebied bezorgen ze de post per auto) al is geweest en ja hoor, weer een gezellige kaart met zo nu en dan een leuk briefje er bij! Lieve mensen: reuze bedankt hiervoor!!! Ik ga weer verder met het altelier inrichten.
Fijne dag!

13 opmerkingen:

Else zei

Kijk dat zijn berichten, jij bent lekker bezig! Mooie knoppies die nieuwe (lol) fijne paasdagen, knuffel Else

Annelies zei

Heel veel succes met alles !!

Martine zei

Wat moet dat een mooi plekje zijn waar jij woont.

quiltingmieke zei

piep

heb weer flink genoten van jouw berichtje,
zo leuk, en wat een mooie knopjes
vind ze ook mooier dan de andere hoor

knuf mieke

bep zei

Ik geloof ook dat het een heerlijk plekje is , fijn dat jullie dit gevonden hebben, gezellig paasweekend, Bep

Miranda zei

Ik geloof dat nu je favorite gedeelte is aangebroken niet...inrichten van jou atelier! En wat zijn we daar benieuwd naar. Trouwens een leuke klim, goed voor de lijn zo dagelijks enne werk ze, dan kan je straks op de beurs weer eens lekker met de lapjes stoeien.
Veel plezier!!!

Anoniem zei

Prachtig die manden, nu nog lichtjes insmeren met lijnolie, gaan ze mooi glanzen en drogen ze niet uit. Veel plezier in je nieuwe huis en een fijn paasweekeinde.

Groetjes, Hanny.

Lida zei

Fijn dat het goed gelukt is, was een tip van mijn Pa! Wat zien ze er heerlijk uit, daar kan een bende in! Leuke kaarten en nu hopelijk genieten van een zonnige Pasen! Groetjes
Lida

Quibi zei

Geweldig, Els, die manden. Ik vind trouwens je oude knopjes ook erg leuk, maar -je hebt gelijk- de nieuwe passen beter bij jou!

josé zei

De knopjes die jullie gekozen hebben veel mooier.

De manden zijn lekker schoon. wat een heerlijk stekkie.

mieke zei

Leuk die manden, ennuhh.... de oude knopjes zijn toch wel mooi hoor.
Fijne paasdagen. En succes in Nantes.

Marina zei

Dat ziet er allemaal al heel netjes uit!!
Een heel prettig paasweekend en kijk maar goed in alle hoekjes zodat geen enkele vergeet, :))

groetjes,
marina

janneke zei

HOI ELS

wat een mooi plekje daar ja daar is het een mooi gebied.
wat een manden zeg , je zal vast geen moeite hebben om ze te vullen
o dat ga ik ook proberen met zout
en........ die knopjes ja ik vind die ouwetjes ook leuk

gr van janneke uit noorwegen
en heel veel geluk in je nieuwe woning en je atelier natuurlijk