woensdag 4 april 2012

Online again!!

We zijn weer online! Nadat er weer 2 mannetjes kwamen die een gat op de hoek van de weg gingen gegraven en het kabeltje gemaakt hadden moesten we wachten op het eerste mannetje zodat hij alles weer aan ging sluiten. Zucht, dan moet een mens wel geduldig zijn hoor! Maar na vele dagen wachten, vele telefoontjes is het waarachtig gelukt! We horen weer bij de wereld met telefoon, internet en televisie. Eigenlijk was het wel lekker rustig want ik was toch druk in de weer met verf en kwast.
En dat ik daar niet zo goed in ben dat is hier goed te zien. Maar ach, toen het droog was ben ik het raam met een krabbertje te lijf gegaan en wanneer ik mijn brilletje niet opzet zie ik er niets van! Ik heb ontdekt dat ik liever iets anders doe!

Dan hij, hij heeft en is nog lekker aan 't klussen. Al mijn wensen en grillen worden ingewilligd. Lief he?
De afgelopen maand hebben wij, met hulp, flink ons best gedaan en het huis is een heerlijk thuis aan 't worden. Ik weet niet goed waar te beginnen dus ik laat beetjes en brokjes zien de komende tijd.
Vandaag zijn we naar een brocante in Zevenbergsche Hoek gegaan. Daar hebben we een leuke kast voor in de keuken gekocht. Nog even een paar weekjes wachten totdat de kast hier komt want nu is er eventjes geen plaats voor. En......manden...

....vele manden.....ik had toch al verteld dat ik daar dol op ben?? De hele auto zat vol....

....kijk hier staan ze in onze tuin......wacht er zijn er nog meer.....(zien jullie op de achtergrond de akker? Wij kijken uit over de akker van een biologische boer. Wat zou hij gaan verbouwen dit seizoen? Het kleine stukje groen is in werkelijkheid een flink aantal meters tuin en loopt schuin naar beneden. Links er van hebben we een heerlijk terras. De manden staan op het terras tegen het huis aan.)

...in totaal hebben we er 11 gevonden. In mijn nieuwe atelier hebben ze langs de wanden, een halve meter vanaf het plafond, planken opgehangen. En juist, op die planken komen verschillende manden vol met....tja...quilts....lappen....gewoon, alles wat een plekje moet hebben. Nu de manden nog schrobben en laten drogen en dan vullen maar!!
Fijne dag, ik ben blij weer met jullie te kunnen 'kletsen'!

15 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Heerlijk!!! Manden, dat vind ik ook erg leuk, wat heb je er veel!!!
Groetjes, Ineke

http://inekehulzebos.blogspot.com

marijke's crea zei

Wat een pracht van de verschillende gevlochten manden puur en landelijk geweldig!
Leuk dat je dit laat zien!
Groetjes Marijke

Else zei

Morge Els fijn dat je er weer bent! Wat heb je een schitterende manden op de kop getikt, klusse nog fff. Fijne dag knuffel Else

Jeanneke zei

Wat een heerlijkheid, al die manden!
Daar kan ik er ook nooit teveel van hebben.
Groetjes,

Jeanneke.

quilting Jeannet zei

Allemachtig Els, wat een mooie collectie manden! en wat een bof met zo,n winkeltje in de buurt.

martine zei

Geweldig al die manden, ziet er zo leuk uit.

Groetjes Martine

Supergoof zei

Hoi Els, ik kan gewoon niet wachten totdat je meer plaatjes laat zien, volgens mij woon je in een droomhuis!
En die manden,.... plaatjes!!!!!!
;o)

ann vanherle zei

Blij nog eens iets te horen van je, wens je een heerlijk leven in je nieuwe huis en veel inspiratie

josé zei

Lieve Els wat heerlijk dat je ons weer wat kan laten horen. En wat een heerlijk stekkie hebben jullie daar.

Je manden geweldig, die krijgen een super plek. Heerlijk !!!

Die zullen nu wel droog zijn en gevuld. Ik ben benieuwd naar je nieuwe plek.

Veel succes met alles wat nog gedaan moet worden.


Liefs José

Lida zei

Gave vondst deze manden, als je ze met zout water schrob gaan ze langer mee! Wat zal dat straks leuk staan in jouw atelier! Succes met de kwast en geniet van al dat leuks, groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep zalig zo een huis zien groeien naar de plek die je voor ogen hebt,
en rieten manden, mmmm om te koesteren

knuf mieke

Janny Verkuijl Bloem zei

Els fijn dat je weer online bent, ik was haast afgekickt van je blog, jammer , maar ik ga niet weer beginnen met afkicken, dus dan maar weer lezen. Leuk dat het huis zo naar je zin wordt en al die manden ze krijgen vast een leuke plaats. Gr. Janny vb

Janien zei

Wat mooi, al die manden! Leuk om ze straks in te ruimen en mooi neer te zetten. Zelf heb ik dat met mooie dozen op mijn zoldertje. Geniet ervan.
Groetjes Janien

Anoniem zei

ik sluit mr helemaal aan bij de vorige schrijvers.. veel succes in je nieuwe huis en blij dat we weer met je kunnen meeleven. ben benieuwd wat voor inspiratie je daar allemaal op doet.. veel succes en geniet ze.. groetjes uit luxemburg
Carla Meysembourg

KijkDaarIs zei

wat een heerlijke stapel met manden hebben jullie daar!!
en lekker klussen is ook wel gezellig....ben blij dat je weer online bent..kunnen we weer gezellig met je mee genieten...
nog een weekje...en dan op naar Nantes...misschien komen we elkaar onderweg wel weer tegen!!..;0)
Fijne dag