maandag 9 april 2012

Thuis!

Het is al een echt huis aan 't worden.....
....het raampje aan de zijkant van ons huis.....

.....een raam aan de voorkant........het rek stond eerst in de keuken met servies er op maar daar is nu geen plaats meer voor.....dan maar op de vensterbank......ook leuk!!

....ons kacheltje waar eerst een open haard zat. Na veel nadenken toch maar helemaal gesloopt. Mensen wat een klus! Even hadden we er spijt van, wat kan een mens toch op z'n hals halen.....maar dat sloeg al snel om in opluchting want de hele binnenpijp was gescheurd en bleek ook nog eens van asbest te zijn! Nu staat er een gezellig kacheltje voor in de plaats. Stukken beter, geeft veel meer warmte en is veilig. We hebben het nog niet aangehad al hoor ik hier de wind om het huis gieren. Koud heb ik het niet want ik heb net weer 15 dozen uitgepakt........
Wat is er veel! En wat kan ik slecht iets missen.....en wat leuk om alles weer door m'n handen te laten gaan...
Fijne dag!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk! En wat licht ook! En toch nog een sneeuwmannetje op de kachel :) Geniet maar van de ruimte die je nu hebt, en neem snel terug een naald in de handen om rond de kachel te zitten! Groetjes! Josine

quiltingmieke zei

piep

wat een goed idee dat rek op de vensterbk,
zalig voor wt groen en lekker frulledingetjes

fijne paasmaandag

knuf mieke


culipatch.blogspot.com

huismuzz zei

Het ziet er al gezellig uit!
Leuke kachel!, Ik mis alleen je sneeuwmannen nog :-)
groetjes patricia

josé zei

Wat is het al gezellig. Even nog druk straks al de tijd voor je lapjes. En je weet ze zo te vinden.


Gezellig kacheltje genieten word dat hier mee.

Ach ik zie alles vind zijn plek, heerlijk Els !!

Je zal nog wel wat blijven schuiven maar dat geeft niks.

Dit doe je na jaren ook nog.

Heel veel geluk in jullie nieuwe huis.

En nog sterkte met al je dozen. Voor dat het mooi weer word ben jij klaar.

En dan zie ik jou lekker buiten zitten met een werkje.

Liefs José

Judith zei

HI Els, nou ik heb/wij hebben net een kamer van ons huis laten opknappen en heb ik dus mogen herinrichten. Dat vond ik al een hele klus. Zeker om er je eigen stempel op te zetten. Een heel huis is weer van heel andere orde. Lekker hoor die kachel. Daar zullen jullie zeker geen spijt van krijgen. EN al die manden die je hebt laten zien, oh ook al zo heerlijk.Fijne tweede paasdag

Lita zei

Ik begrijp dat helemaal,het niks kunnen missen. Wij zitten nu middenin een verhuizing en wat heb ik veeeeeeeeeel dozen met alleen maar mijn quilt en andere hobby materialen haha. Succes met het verder uitpakken,ik ben nog aan het inpakken
groetjes Lita

marijke's crea zei

Ziet er allemaal al heel gezellig uit!
Wat een pracht van een kachel!!!
groetjes Marijke

mieke zei

Een leuk kacheltje en een gezellig raam.
Succes met uitpakken.
Nu alles weer een plaatsje geven !!

martine zei

Wat ziet het er gezellig uit, lekker de kachel aan, het kan nu nog met dit herfst weer.

Veel plezier met inrichten.
Groetjes, Martine

Marleen zei

Ha Els, gefeliciteerd met je nieuwe huis/thuis. komt al goed met inrichten zie ik.

groeten Marleen

ann vanherle zei

Het wordt stilaan een echt " ELS HUISJE3

verbreea zei

mooie kachel Els, dat zal gezellig zijn. Wat is het lastig he om dingen uit te zoeken, ik kan het ook niet hoor. Leuk om elke keer een stukje van jullie huis te zien, ziet er al heel gezellig uit.
Fijne dagen in Nantes
Groetjes ada

Quiltendewilma zei

Fijn dat het huis al een thuis begint te worden!! Heel veel geluk in je nieuwe plekje,..