zondag 15 april 2012

We gaan naar Nantes!

Het is weer zo ver: morgen vroeg vertrekken we naar de beurs Pour L'Amour du Fill in Nantes, Frankrijk.
De kaart, de TomTom, de plattegrond van de beurs en de nodige handwerkjes voor in de avonduurtjes zijn ingepakt. De hele camper zit vol patronen en voorbeelden. We hebben er weer zo'n zin in! Alle leuke collega's weer zien, de mensen bij de stand, het is altijd een klein feestje. We kijken nu al uit naar de gezellige receptie op woensdagavond en een gezellig etentje met 2 vriendinnen op vrijdagavond. Zaterdagavond moeten we de stand weer opruimen dus zou ik wel tijd hebben voor de handwerkjes??

Kijk hier staat de camper klaar voor ons mooie schuurtje. Morgen vroeg vertrekken we. Tot volgende week!

14 opmerkingen:

baukje zei

Ik kom ook naar Nantes, ik woon n Frankrijk dus voor mij is het maar een paar uur met de trein. Ik kom even langs bij de stand dan kan ik misschien het Miep kip quiltje in het echt zien. Ik heb net het patroon bij je gekocht, moet er nog aan beginnen.

Quibi zei

Veel plezier, Els!!

Marleen zei

veel plezier, groeten marleen

Ineke Hulzebos zei

Heel veel plezier!!!

mieke zei

Goede reis, succes en veel plezier.

Lida zei

Ik wens jullie een goede reis en veel succes op de beurs! Groetjes
Lida

carina zei

Een fijne beurs hoop dat je ons mog een beetje laat meegenieten met wat fotos! Groetjes carina

Marians Quiltblog zei

Hele leuke, plezierige en goede beursdagen toegewenst. Geniet ervan.
Groet Marian

Jacomijn zei

Veel plezier en maak je paar fotootjes !!! :o)!!!!

josé zei

Veel plezier, jammer ik kan geen kijkje komen nemen.

Zou zo graag eens willen, maar het komt er steeds niet van. Altijd andere dingen in deze tijd.

Goede verkoop ook voor je vriendinnen.

Liefs José

verbreea zei

het is dus toch goed gekomen met de schuur, gelukkig maar! Heel veel plezier op de beurs.
Groetjes Ada

Renée zei

Goede reis en veel plezier Els.
Vrolijke groetjes Renée

Carla zei

Goeie reis en veel succes.Groeten Carla.

Tempus fugit zei

I hope you had a safe travel back home. Thank you for your lovely booth and your warm welcome in Nantes, it's always a pleasure to see you ! I'm looking forwards having time to start the kits I bought to you ;-))
Hugs from France,
Anne