zaterdag 28 april 2012

Wie wil deze leuke tas?


Zeg nou zelf: is het niet leuk hier je naaiwek in te vervoeren/bewaren? Je breiwerk of je borduurspullen en zelf boodschappen doen is een stuk aangenamer wanneer je een leuke tas hebt om alles in te stoppen. Elk jaar heeft Quiltmania een nieuwe tas en dit jaar is de opdruk van Kathy Doughty!  Iedereen die een volger is en/of een berichtje hier achter laat maakt kans op deze tas. Mijn eigen notaris maakt op 4 mei de winnaar bekend!!
                                                                                                                           
Fijne dag!

68 opmerkingen:

ineke zei

Wat een gezellige tas, altijd leuk.Her en der op sites over haar gelezen zo vrolijk. Fijn weekend en groetjes ineke

Anoniem zei

Natuurlijk ga ik ook voor de tas Els. Bij deze dus. En je verslag was heel herkenbaar.
Groetjes Erica.

Anoniem zei

hallo els het is altijd leuk om jouw blog te lezen.deze keer wil ik een gokje wagen:ik heb een "tassen ziekte" en deze tas is toch wel heel erg vrolijk.....maak je me een beetje beter???? groetjes hanneke

Gerrie zei

Wat een geweldig leuke tas.
Ik doe mee.
Fijn weekend en groetjes,
Gerrie.

mieke zei

Het is een hele leuke tas, graag wil ik meedingen.

josé zei

Wat is hij vrolijk enig! Ik doe mee je kan nooit weten of de prijs jouw kant op valt. Wie niet vaag wie niet wint.

Fijn weekend Hopelijk beter weer op maandag.

Jeanneke zei

Wat een Toptas! Ik loot graag mee.
Daar passen mijn huizen in, als ze van de ene naar de andere toplocatie moeten verkassen.

Fijn weekend en groetjes,

Jeanneke.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat een leuke tas. Ik doe graag mee. Lekker mee naar de BEE.

Lida zei

Hé inderdaad een gave tas, dus ik wil best graag meedoen! Fijn weekend,
Lida

Debby zei

Wat een leuke tas! Ik doe mee!

Groetjes Debby

Joke leijenaar zei

Wat een leuke tas ,wil heel graag mee doen.
Groet joke

Anoniem zei

wat een leuke tas wie wil daar nou niet mee over straat bij het zien ervan gaat spontaan het zonnetje schijnen. Groetjes Marianne.

Elly zei

Inderdaad een hele leuke tas. Heb met veel plezier je verslag gelezen en mijn felicitaties.

Marina zei

Een hele leuke tas Els, ik doe graag mee! Ben ook weer benieuwd naar de aflevering van de sticheryclub.
lieve groet,
Marina

witje zei

wat een prachtige tas, wil graag meedoen

Miranda zei

Een heerlijke quilttas! En met die vele projekten waaraan ik aan het werken ben....kan ook ik hem best kwijt, maar ja wie niet, hahaha!

Anoniem zei

Hallo Els,
Lang volg ik je al anoniem.
Met zo'n leuke tas krijg je zelfs mij in aktie, dus ja ik waag een kans.

Anita Woltman

de Quiltkoffer zei

Ja, daar wil ik mijn boodschapjes en quiltwerkjes wel in vervoeren. Doe graag mee voor een kansje!
Groetjes van Jellie

Janien zei

Die is leuk! Daar wil ik graag een gokje voor wagen.
Groetjes Janien

Bizzy Martine zei

Hey Els,
Ik waag mijn kans!!!! Ik verzamel zoveel mogelijk van die mooie zakken.
Niet voor de boodschappen maar voor mijn patchwork en haakwerk.
Groetjes,
Martine

Jenny zei

Hallo Els,
wat een leuke tas.Ja ik doe ook graag mee!Wat klinkt dat leuk je eigen notaris!!! Groetjes Jenny Vogelaar

Anoniem zei

Wat een vrolijke tas Els , ik waag een kansje, volgende week ga ik een weekje naar Frankrijk, dan is dit een leuke tas voor m,n handwerkjes..groetjes Corrie

quiltingmieke zei

piep

wouw die is mooi...
daar ding ik graag voor mee...
zelfs met 1 hand...
want andere arm hangt omhoog...
vingerkootje gebarsten dr val op terras....
grr...geen lapjes vr mij...
gelukkig leuke give away

knuf mieke

verbreea zei

wat een superleuke tas els, daar wordt je vrolijk van als je ermee op stap gaat.
Fijn weekend,
groetjes ada

Ineke Hulzebos zei

Wat een vrolijke en fleurige tas, zo een lijk me leuk voor mijn spulletjes als ik naar mijn Bee ga...

Anne Cevat zei

Geweldige tas, daar wil ik wel mee gezien worden. Lekker vrolijk en die pik ik er zo tussenuit in de kast met "plastic" tasjes.

Ans zei

Wat een gave tas! Ik doe graag mee, tassen heb je nooit genoeg. Fijn weekend! Groetjes, Ans

Anoniem zei

Wat een gave tas.Doe er graag aan mee,leuk om je spullen mme te nemen.

Fijn weekend.
gr.
fijtje

MARJO zei

Hallo Els,

Wat een prachtige tas. Die wil iedereen wel hebben. En ik wil graag meedingen. Je weet immers maar nooit. Groetjes,
Marjo

Anny zei

Leuke tas... maar nog leuker is... ik heb je na een tijdje weer gevonden! Kom nu weer regelmatig langs hoor. Mooi weeknd Anny.

Saskia zei

Wat een vrolijke tas+ ik doe graag mee met de verloting!

met vriendelijke groet,

Saskia

Anoniem zei

Gewoon voor de heb ,mag dat ook ??

Fijn weekend,groetjes,Martine

Anoniem zei

Hallo Els,
Wat een mooie tas, ik loot graag mee.
groetjes, Will

Anoniem zei

hallo

ja de kleuren in de tas daar wordt je erg vrolijk van ik doe dan ook graag mee op deze regenachtige dag gr Titia en een fijn weekend

Jet en Zus zei

Ha Els,
Wat een leuke tas, ik wil graag meedingen.

Groetjes Anita

Anoniem zei

Hallo Els,

Graag doe ik een poging om de mooie tas te winnen.

groetjes Gerda

Quibi zei

Ha Els, dat is zeker een leuke, vrolijke tas! Natuurlijk wil ik daar wel een kansje voor wagen...

Cisca zei

Die wil ik ook graag winnen!!!
Groetjes, Cisca

Ria zei

Wat een leuke tas om mee naar de bee te nemen. Ik doe graag mee.

Groetjes Ria V.

Phyllis zei

Ooohh, wat een vrolijke, kleurrijke, zomerse tas! Kan ik echt wel gebruiken met dit grijze, natte weer, daar word ik helemaal vrolijk van!
Ik ding heel graag mee!

Annemarie zei

Wat een mooie tas, daar die ik graag aan mee! Groetjes, Annemarie

Anoniem zei

Wat een mooie tas! In zo een tas kún je gewoon geen miskoop doen :)! Leve de kleuren! Lieve groetjes, Josine

mieke zei

heel leuk....zou ik graag winnen.....

Quiltswaen zei

Nou die wil iedereen wel! Ik doe wil ook een gokje wagen!

Succes met de loting!

Groetjes quiltswaen

Miny zei

Wat een leuke tas ik doe graag mee.
Groeten Miny

Roos zei

Nou, als hier de zon niet van droorbreekt dan weet ik het niet meer Els. Hij is prachtig dus doe ik graag mee.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Wat een vrolijke tas; hebben we wel nodig met dit weer! Ik doe graag mee en wacht in spanning af.
groetjes, Janny

Anoniem zei

Wat een vrolijke tas! Ik doe het graag mee!
Groetjes Linda

Hermien zei

Hoi Els,

Tegen zo'n leuke tas zeg ik geen nee. Dus afwachten maar...........

Miet zei

Super leuke tas ! ja hoor die wil ik wel winnen :)

Marina Fluit zei

Leuke tas, altijd in voor een nieuwe opslag en vervoer van mijn handwerkjes!
Groetjes
Marina

Marielle zei

O wat een leuke tas! Die zal zich vast geweldig voelen bij mijn verzameling!

maria zei

Graag doe ik mee voor de mooie tas..
Groetjes
Maria

zonnedekens zei

Heel mooie tas wie zou die niet willen:) Ja ik doe graag mee .

Anoniem zei

Hoi Els,
Nou ik doe graag mee voor deze tas.
Groetjes Ellen W.

Jantine zei

Dat is zeker een geweldige tas! Ik zie mijzelf er wel mee rondlopen ;-)

Conny's-blog zei

Wat een gezellige en vrolijke tas, ik lees al je blog's, dus dacht waarom niet een gokje wagen......gr. Conny....

Anoniem zei

Wat een leuke tas, die wil ik wel graag vullen met alles wat me lief is.
Om vrolijk van te worden !
Ik lees graag je blogs en je kippenquilt is mijn favoriet.
Groetjes Loes R

Anoniem zei

Nou ik wil wel meedingen naar die leuke tas. Je wordt er helemaal vrolijk van als je hem ziet.
Groetjes, Lianne

Quiltbabbels zei

ooooh,helemaal leuk,ik kom altijd van die praktrische tassen tekort.Ik haak en brei tegenwoordig ook en dan is een aparte tas

Tres Ben,Au revoir of moet ik nu zeggen

HAUDOE!!!!

Anoniem zei

Hallo Els

Wat een geweldige tas, deze een keer voor mij ipv voor mijn dochters

groeten Dominique

Anoniem zei

Hoi Els

Deze tas is wel echt het einde mijn dochter is gek op blond servies etc.
En volgens haar ben ik wat antiek.
Maar deze tas zou hellemaal bij mijn spulletjes passen, dus doe ik een gokje, vr.gr. liesbeth

Sabine.v zei

Een kleurrijke tas vind ik heerlijk. En de ontwerpster van material obssessions en Kaffe Fasset zijn mijn favorieten. (creatief, kleurrijk, gedurfde grote motieven en bloemen,speciaal,tijdloos,jong, speels, in het oog springend) Maar hou ook heel veel van de gezellige country-spulletjes die wat minder groot uitvallen. Vriendelijke groetjes,

Anoniem zei

Hoi Els,
Wat een zonnige tas, daar wordt je helemaal vrolijk van. Natuurlijk zou die goed van pas komen.
Gr. Elly Brus

Anoniem zei

Hallo Els.

Echt prachtig die tas word je helemaal vrolijk van als je daar mee op stap mag gaan, doe dus graag mee .

groet Wil Leunis

Janny Schoneveld zei

Wat een prachtige tas.
Ja hoor die wil ik wel winnen.
Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad in Nantes.
Maar ook fijn dat je weer terug bent. Groet Janny S.

Anoniem zei

Ben "nieuw" hier. maar ga gelijk ook een gokje wagen....
super leuke tas, zou gaaf moederdag kado zijn, voor mijn moeder Janny die zojuist een reactie plaatste!!!! sssssttttt niet zeggen hoor!!!!!
groeten Catinca

Annemarie zei

Hallo Els,

Wat een ontzettend gezellige tas...ik wil ook graag meeloten.

Groetjes,
Annemarie