maandag 14 mei 2012

kekke laarzen!!

Wie buiten woont heeft laarzen nodig. Mmmm dat bedacht ik mij dus. We hebben veel gras, veel hoog gras dus een paar laarzen leken mij niet overbodig. Nu moeten zelfs laarzen ook leuk zijn anders vind ik er niets aan, hihi! Dus zie wat ik heb gevonden:
.....kekke laarsjes toch?? Natuurlijk moet ik m'n rokje dan ook weer vervangen voor een meer praktisch kledingstuk maar ach, ik vind het niet eens slecht staan....


....een gezellige rode binnenkant.....een leuk gesp op de zijkant.....

.....staan ze niet gezellig zo voor m'n keukenkast?? Nu is het wel de bedoeling dat ik er vandaag mee aan 't werk ga. Dat is nu wel het jammere van de laarsjes: ze zijn niet alleen voor de sier. Het gras moet gemaaid worden....
Lijk ik al op een echte boerin??
 
.........Fluitekruid...het staat hier gewoon langs onze sloot!!...

.....en wat zie ik daar tussen de bladeren?? De eerste piepkleine kersen......
Fijne dag!!

8 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Oh Els....je begint gewoon helemaal opnieuw een splinternieuw leven! Wat heerlijk om dat allemaal te ontdekken, en die laarsjes....ja joh, sinds boer zoekt vrouw wordt het plattelandsleven ook steeds "kekker" Succes met je gras maaierij.....en daarna de laarsjes in het sop!

carina zei

Zeker kekke kaarsjes joh dat gras maaien een piece of cake hierop, veel plezier ermee groetjes carina

Lida zei

Geweldig! Gave laarzen! En helemaal mooi zelfs onder een rok, maar een broek lijkt mij handiger bij het maaien! Het staat zo leuk jouw fluitekruid en wat heerlijk straks kersen uit eigen tuin, tenminste als de spreeeuwen eraf blijven, koop maar vast een net! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

O wat vrolijk

succes met de tuin

Fijne dag liefs Joke

Ineke Hulzebos zei

Wat een mooie laarsjes! Te gek!!!

Marina zei

Toppie die laarsjes, helemaal jouw ding hé...

groetjes,
marina

verbreea zei

wat een leuke laarzen els, zo wordt gras maaien een stuk vrolijker. Succes met je eerste maaibeurt.
groetjes ada

Marianne zei

Leuke laarzen, Els. Je gaat met plezier aan de klus.Ook hier staan bossen fluitekruid te pronken.
Groetjes, Marianne K.