woensdag 23 mei 2012

Show and Tell...

...regelmatig krijg ik leuke foto's in mijn mailbox. Mijn patronen gemaakt door jullie en wat ziet het er leuk uit!!
Hier een foto van pop Nikki uit mijn boek. Ze woont gezellig in Frankrijk bij Marite die haar ook gemaakt heeft!
Hier nog een kiekje: leuke stof, hele leuke wol voor de haren en bijelkaar zo een geweldige kleurencombinatie!!

Van Brigitte E. kreeg ik deze foto's. Ook uit het boek en in een hele andere kleurstelling dan ik gebruikt had. Leuk!! Wacht nog een foto.....

....nu van de binnenkant. Zelfs de klossen garens zijn aangepast! En zie ik daar links een leuk naamlabel zitten? Volgens mij wel!!

En van Krystyna kreeg ik deze vrolijke foto (leuke rand!!). NATUURLIJK Sneeuwmannen, daar ben ik dol op. Laat ik deze nu net vorige week ook in mijn kamer hebben opgehangen. De muur was/is nog een beetje kaal want daar moet een boekenkast komen. Tot zo lang mag deze quilt hangen.
Bedank lieve quiltsters dat we van jullie werkstukken mogen meegenieten. Merci!
Fijne dag!!

6 opmerkingen:

Lida zei

Leuk om al die werkstukken te zien en zo anders in andere kleuren! Groetjes
Lida

Marina zei

zal ook een keertje foto's moeten opsturen, ga er binnenkort zeker werk van maken!!
groetjes,
Marina

Ineke Hulzebos zei

Wat leuk!!!

Marimo zei

Whouah, la superbe poupée de ma copine Marité à l'honneur.Super!

Brigitte ( quiltfrouke) zei

Ik heb nog zo een boekje gemaakt voor mijn dochter,in pastelkleuren. Kwestie van het virus door te geven.

Brigitte ( quiltfrouke) zei

Ik heb nog zo een boekje gemaakt voor mijn dochter,in pastelkleuren. Kwestie van het virus door te geven.