vrijdag 18 mei 2012

Waar ben ik mee bezig??

...nog steeds om ons huis te decoreren, dozen uit te pakken, opnieuw te schikken, me suf te zoeken naar spullen waarvan ik die blindelings kon vinden in ons vorige huis maar die nu spoorloos lijken...
...en tussendoor zit ik weer eens wat steekjes te maken. Steekjes aan een nieuwe mini van de maand quiltje waarvan ik helemaal NIETS kan laten zien! maar leuk dat deze weer is!! Nu nog een passend label maken want bij elk patroon in de club komt een passend, stoffen label. Nog je naam en datum invullen en op je quiltje naaien. Hier zie je een hoes voor mijn IPAD. Dit patroon + stof hebben we gekocht in Amerika.
...hier de andere kant.....ik twijfel nog of ik klittenband onder de knopen zal doen of dat ik het zo zal laten...
...even dichterbij laten zien. Het is een combinatie van flanels en wollen stof....
....natuurlijk met m'n naam er op......
....en 's avonds ga ik dan heerlijk gedachteloos zitten borduren. Ik zit op de BBDclub bij Liezbeth en we maken dit keer een paar patronen uit dit mooie boek. Ik loop hopeloos achter (haha maar ik zit er niet mee)...

....deze week ben ik begonnen aan deze leuke hartjes. Geborduurd met het prachtige wollen garen...


...en nu ben ik begonnen aan deze. Volgens mij zijn mijn medeborduursters van deze club hier mee al klaar.....
.....en zie hier mijn eerste steken....nu heb ik een 'probleem'.....mijn bos garens waarvan een aantal kleuren hierbij gebruikt moeten worden.....is 'tijdelijk buiten beeld' (gewoon zoek dus!) Nu kan ik dus ook niet verder met mijn andere borduurwerk. Ik snap er werkelijk niets van...heb overal al gezocht....gelukkig dat Liezbeth ze nog verkoopt..en via internet en de postbode heb ik ze zo weer in huis...en dan vind ik (denk ik, hoop ik)ze!

....tot dan brei ik maar weer een steekje aan mijn handdoekje...
Fijne dag!



2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat heb je weer een leuke werkjes onder-handen, Els! En als je dan niet
verder kunt met het ene, kun je gelijk
verder met een ander project. Heerlijk
dat wij ons nooit hoeven te vervelen!
Ik ben helemaal weg van de borduurtjes, dus ik zal eens even
gaan kijken in de webwinkel van
Liezbeth...
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Jantine zei

Lekker bezig Els! En ja, dat gaat bij mij vaak wel zo, als ik nieuw koop dat ik dan binnen een paar dagen het oude terug vindt, zoals een dikke haaknaald voor de Zpagetti, al meer dan een jaar kwijt!