vrijdag 4 mei 2012

Winnaar en nieuwe patronen!

Mijn 'notaris' heeft alle 'volgers' en berichtjes op een grote hoop geveegd en Annemarie (berichtje op 28 april) er uit getrokken. GEFELICITEERD!! Mail je adres naar els@bobbin.nl en de tas komt naar je toe. Veel plezier met de tas (pssst er passen veel lapjes in).
Op de beurs in Nantes heb ik les gegeven. Zo leuk om te doen! Helemaal werd ik blij toen ik zag dat 1 van mijn lessen ook vol was
..........helemaal TOP dus!! Gelukkig hebben we nog pakketten en natuurlijk de losse patronen van deze 2 leuke werkjes.

'Pour L'Amour des Fleurs" een heerlijk miniquiltje om te doen. Links zie je een ijzerdraad met nog een gezellige bij er aan. Het pakket bevat alle stoffen en wolvilt. Lekker aan de gang met vele scraps.
En " My Tree" een schattig boompje gemaakt van allemaal hexagonnen. Dat vind ik toch zo leuk om te doen. En ik ben verzot op het naaien op de machine zo dus ook deze kleine hexagonnen. Op de les zaten de dames achter de nieuwste Bernina al deze hexjes aan elkaar te naaien. En snel dat het ging! Hanteer je dan ook nog de lijmpen dan is dit boompje ruim op tijd klaar voor de feestdagen. Wat niet zo heel goed te zien is op de foto is dat er vele verschillende groene stofjes worden gebruikt. Dan nog even het bos in om een plak uit een boom te zagen en klaar zijn we! Kijk op http://www.bobbin.nl/ en ga naar de webshop als je zin in deze snoesjes hebt! Fijne dag!

5 opmerkingen:

josé zei

GEFELICITEERD ANNEMARIE !!

Mooie kerstboom!!!!

Joke leijenaar zei

Annemarie gefeliciteerd met de tas.

Leuk quiltje en kerstboom. Heb mij voorgenomen om eerst alles af te maken wat er ligt .
Kerstboom staat op mijn verlanglijstje.
Fijn weekend .
Groetjes joke

Joke leijenaar zei

Ps
Els kan jij vast vertellen hoe groot / doorsnee het plankje is waar de kerstboom op staat kan ik wel vast op zoek naar een mooi stukjehout.

Vast bedankt,
Groetjes joke

Janny Schoneveld zei

Annemarie van harte gefeliciteerd met de mooie tas.
Alle lezers zijn jaloers op je.
Veel plezier ermee.
Els leuke dingen heb je de dames in de workshops laten maken.
Groet Janny S.

Ineke Hulzebos zei

Annemarie, gefeliciteerd met de tas!
Wat een leuk klein quiltje met bij-tjes!
Fijn weekend