vrijdag 15 juni 2012

Blij en balen tegelijk!!

Waarom???
Vandaag kreeg ik een pakket, denkende dat het de tijdschriften Simply Vintage zijn!! Helaas! Ik kreeg mijn voorbeelden terug met maar 1 blad. Balen dus! Super trots en blij ben ik dat ik weer heb mogen meewerken. Kijk toch eens: deze maand staan mijn ontwerpen in de reguliere Quiltmania en in de nieuwste Simply Vintage!! En mijn 'Tuintje' staat op de cover! Deze leuke tochtrol heb ik verzonnen toen we van de camping af naar de beurs in Saint Marie aux Mines liepen. En wanneer er zoiets in mijn hoofd vorm neemt wil ik het liefst meteen naar huis en aan de slag. Maar ja, eerst de gezellige beurs afmaken, echt geen straf hoor!

Links boven zie je mijn quilt in de Quiltmania en daaronder 'Jardin' in de Simply Vintage. Gelukkig dat ik de voorbeelden weer terug heb nu kan ik ze morgen meenemen naar The Stitch Cottage waar ik in de tuin een standje heb.

Ook deze staat in de SV, een gezellig vogelhuisje van stof. We hebben nog wat stofpakketten (12,50 zonder patroon) om direct aan de slag te kunnen. Ook deze neem ik morgen mee.
En deze 'Home Sweet Home' staat ook op de achterkant van het tijdschrift. Er staan mooie reportages in en zelfs als je Frans niet helemaal 'jevanhet' is (zoals dat van mij) dan is het nog smullen van de foto's.

Mijn advertentie.....

...en achterin hebben ze wat bloemen van 'Tuintje' uitgesneden om de bladzijde gezellig te maken. Zucht.....ik ben blij!
En dan deze gezellige poes: 'Pinkeeper' Al weer een tijdje in onze collectie maar nu uitgevoerd in een heel nieuw stofje en lekker zittend op een stoere klos!! Het geheel, incl. de (pakket)verzending gaat 25,95 euro kosten. Het moet per pakketzending want de postbode krijgt de houten klos vast niet door de brievenbus gepropt! Wat een gezelligerd  die graag op je naalden en spelden past. Hij staat (nog) niet in de webwinkel dus heb je er zin in mail me dan: els@bobbin.nl
Fijne dag en gelukkig is Arie morgen thuis om de doos tijdschriften in ontvangst te nemen!!!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Simply Vintage kwam vandaag binnen in de winkel (DHW). Wat leuk dat je er weer in staat.

Lida zei

Geweldig, in twee bladen gelijk! Je wordt beroemd! Grijns! Maar het is je gegund en het zijn van die leuke patronen! Veel plezier morgen in Den Haag, groetjes
Lida

Janny Verkuijl Bloem zei

Els wat leuk dat je er weer instaat en nog wel op de cover. Ik heb hem gelijk bij je besteld. hoop dat je er nog een heb voor mij.

Was het leuk gister.?
gr. Janny

wilma oud zei

Geweldig Els dat je erin staat. Ik vind het ook zeer verdiend, want ik ben een grote fan van je patronen.
Fijne dag nog in je "nieuwe huis".
Groetjes Wilma Oud

gisèle zei

Bonjour, J'aimerais connâitre le nom de la revue que vous montrer
coussin de ma porte de jardi. Je sais pas si je peut me le procurer ici au Québec Canada.
Vos choses sont très jolies.
Merci
gisèle