maandag 18 juni 2012

Een heerlijke dag!!

En dat was het in Den Haag! The Stitch Cottage had een leuke zomermarkt en wij stonden gezellig met onze kramen in de tuin. De weergoden waren met ons en het is de hele dag droog gebleven.
Ik stond naast  'Handwerkatelier Sari' en zo nu en dan hadden we tijd voor een gezellig praatje.

Tegenover mij stond Marjan met haar moeder. Zij verkochten leuke kant en klare spulletjes. Marjan en haar moeder ken ik al heel lang en we wisten niet van elkaar dat we bij Sandra in de tuin zouden staan. Een leuk weerzien dus! Kijk maar eens op haar site: http://www.m-jan-design.nl/

Er was ook een stand van de Regenboomdekentjes. Een zeer goed doel en wanneer je tijd hebt maak dan een paar blokken voor hen. Daar worden zij heeeel blij van!

En zo stapte ik van de tuin de winkel in. Sandra heeft een gezellige winkel met veel, heel veel lapjes en hoe verrassend......en gingen een paar mee naar huis!! De dag was gezellig, lekker gekletst met vele bekenden en (nog) onbekende dames, goede verzorging (dank je wel Geraldine) al met al een dag om op terug te kijken!!
Nu ga ik bij de voordeur liggen om de doos met Simply Vintage te kunnen ontvangen. Ze zouden vandaag toch wel komen??
Fijne dag!

5 opmerkingen:

joke zei

Els,
Het was inderdaad een hele gezellige zomermarkt voor herhaling vatbaar.
Vond het leuk je in levende lijve een keer te zien,we kende elkaar alleen via de webwinkel,nu kan ik er ook een persoon . En jij een gezicht bij plaatsen bij evt ( die zullen er beslist komen) nieuwe bestellingen.
Groetjes en zeker tot ziens ,
Joke Leijenaar

Lida zei

Fijn dat het zo'n geslaagde dag was, hier was er boerenmarkt met quilttentoonstelling en het was genieten! Fijne dag en succes met de boeken!
Lida

marijke's crea zei

Ha Els,
Leuk dat je een keertje in Den Haag was, was weer helemaal geïnspireerd heb diverse patronen van je en ben bij thuiskomst gelijk wat stofjes gaan zoeken voor het kippenpatroon er moet nodig wat leuks in huis komen hangen, hihi!
Toch ook weer spijt dat ik het een patroon niet heb gekocht, nou ja ik weet je webshop te vinden.
groetjes Marijke

Hubertine zei

Als vanouds, weer oergezellig!
Groetjes,
Hubertine

feltfree på Åsly zei

Het ziet er als een erg gezellige markt uit op de foto's.