zaterdag 9 juni 2012

Een volle week!

Zeg maar: een hele volle week! Mmm waar te beginnen....
.......bij m'n nieuwe quiltje natuurlijk!! Het begint met tekenen.....stoffen zoeken....snijden......kijken of de kleuren 'kloppen'.....(ik werk heel erg op gevoel).......

....dan komt het heerlijkste werk: naaien op de machine.....och daar ontspan ik toch zo van.....

....en dan ziet het er zo uit. Dit is een nieuwe miniquilt.....nog de rand en dan voeg ik er "BOBBIN" aan toe.....wat dat deze keer is?? Nog even wachten en dan laat ik het zien. Dit is de eerste mini in de nieuwe serie voor de winter. Er bij komt nog een passend label voor op de achterkant. De eerste van een serie van 4 patronen voor in de MiniQuiltclub. De club bestaat nu alweer zo'n 15 jaar, lang al! En...deze komt ook in de nieuwe lessen Mini van de Maand. Binnenkort zijn de data hiervoor op mijn site te zien. Wat zal dat heerlijk zijn in mijn nieuwe atelier....kijk...
.....ziet het er niet gezellig uit?? Dit rek stond in ons vorige huis in de keuken met servies erop. Maar dat past niet meer en nu staat het in mijn atelier en kan ik er veel op kwijt.

.....en dan was Sam hier, onze kleinzoon. Hier druk in de weer om samen met Opa te klussen....

.....en met mij cakejes te bakken....en op te peuzelen.....

......en ook maakte ik nieuwe pakketten voor...

...Home Sweet Home...omdat deze straks in de nieuwe Simply Vintage staat!!! Jippie!!! Heb je er zin in......wil je het tijdschrift met het pakket?......wil je dan ook de nederlandse vertaling er bij?? (het tijdschrift is uitsluitend in de franse taal) mail dan naar els@bobbin.nl
....zo zien die leuke pakketjes er uit....
....en dan ben ik me ook nog aan het voorbereiden voor de gezellige zomermarkt bij TheStitchCottage Den Haag. Komende zaterdag sta ik daar, met nog vele andere leuke winkels, in de tuin met mijn spullen. Hopelijk zie ik je daar! En wil je dat ik speciaal iets voor je meeneem laat het dan even weten. Tot dan!!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Oh, leuk en leuk en enig en ik wil alles heb! Ja dat wel, maar heb een rustpauze (verplicht) dus nog even niet, leuke foto's ban jullie kleinzoon, fijne dag in Den Haag, groetjes
Lida

Bizzy Martine zei

Dat ziet er weer heel mooi uit!!!
Groetjes, Martine

Anoniem zei

Dat ziet er geweldig uit, mailtje is onderweg. Groet Hanny.

joke zei

Tot bij sticht cottage kom kijken en je eindelijk in het echt zien.
Fijn weekend.
Joke Leijenaar

Janny Verkuijl Bloem zei

Jammer Els mijn DH is jarig. maar veel plezier en tot kijk. gr.janny vb

Sandra zei

Gezellig Els we kletsen zaterdag lekker bij! En wat een heerlijk nieuw mini quiltje voor de winter, dat is toch genieten al die kleurtjes bij elkaar zoeken :0)