donderdag 21 juni 2012

Muizen!!!

Jiiiiieeee!!! Muizen in huize BOBBIN!!!
.........ze kijken over de randjes......

.......ze brengen hun broertjes mee........

.............sommige proberen zich nog een beetje te verstoppen.....
.......en hun zusjes zijn er ook! Ik zie ze zitten op m'n gordijnen!!
......op het gordijn in de bijkeuken.....




.......en er is geen gordijn veilig voor deze stoffige rakkers!
......zelfs de poes (uit m'n boek) heb ik er bij gezet maar daar trekken ze zich niets van aan! Mmmmm beetje slecht te zien met al dat tegenlicht. Ik zit dus midden tussen de muizen en het kon niet uitblijven: een Muizenquiltje!
....ook hier piepen ze tussen de blokken uit....

...en zo ziet het eerste quiltje van de nieuwe serie Mini van de Maand er uit. 'Piep, zei de muis!' en het is 43 x 43 cm groot (of moet ik zeggen: piepklein!) Vier maanden lang een nieuw ontwerp met daarbij een passend label. Ben je lid van de club dan betaal je geen verzendkosten. Ze staan in de webshop!! Zo, kijken of ik nog een paar muisjes kan vangen!
Fijne dag!

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

het lijkt een leuk quiltje Els, jammer dat het niet te vergroten is, het is nu nauwelijks te zien.

Els zei

Ach Jeanette, hummm, ik zal het maar bekennen! Ik weet niet hoe dat moet!! Enne,mmmmm ik heb ook helemaal geen zin om het te leren, ik ben liever met mijn lappies in de weer!!Hihi, slecht he??

Quiltendewilma zei

hahaha,... Els!! Gelijk heb je om met lapjes te gaan stoeien,..
Wat zijn de muizen schattig!!

Minoes,... weg wezen!! Deze muizen zijn niet voor jou,..
:o)

Anoniem zei

wat enig, die muisjes op de gordijnen!

en ook het quiltje is geweldig.

groetjes corrie trommel

Anoniem zei

Hoi Els,

Geweldig, die muisjes die zo om een hoekje (wat zeg ik, randje) komen piepen. Wat een idee!!!
En dat miniquiltje is ook zo ontzettend leuk.
Ik ga mij gelijk aanmelden voor de club.
Groetjes,
Anja Lems

Conny's-blog zei

Wat schattig om te zien zeg die muizen en dat quiltje leuk hoor..........gr.Conny

Jasmijn zei

Och wat een lieve muizenkindjes! Eigenlijk mogen die in huize Katermans niet ontbreken haha
Groetjes van ons allemaal

feltfree på Åsly zei

Wat een enige gordijnen. Ik werk in een barnehage. De groep heeft de naam muizen. Misschien een idee om daar muizengordijnen te maken.

Groetjes Frederika

Lida zei

Enig! Zowel de gordijnen als het quiltje, groetjes
Lida

verbreea zei

wat een leuk gordijn is dat met die muisjes, superleuk idee.
Ook het quiltje ziet er weer erg mooi uit.
fijne dag
ada

Ulla's Quilt World zei

I love it! So lovely idea! :)
www://quiltworld2.blogspot.fi/
Hugs, Ulla (from Finland)

Vero nickyschannel zei

ooo wat is dit leuk, i love die muizen
prettig weekend, vero

Itsaso zei

Hi Els,
I'm Itsaso Larrauri from Spain. I love your
I hope we can be in contact.