maandag 4 juni 2012

Ook leuk!!

Herkennen jullie mijn naaibuideltje zo?? Het komt uit een club van een poosje terug. Helaas waren de stoffen op en die passen nu juist zo goed bij dit naaibuideltje. Maar gelukkig kon ik nog aan de stoffen komen en hebben we er weer pakketten van kunnen maken die nu in de webshop staan. Naar aanleiding daarvan kreeg ik een mail van Meriam, zij had het naaibuideltje ontvangen in de club en i.p.v. vullen met naaiwerk of breiwerkje heeft zij  er een prachtige pot bloemen ingezet!! Multi funcioneel tasje!! En dat tasje, tja, Marloes heeft er nog eentje gemaakt want mijn origineel was gestolen op de beurs in de Elzas. Bah! Eigenlijk moet ik daar altijd aan denken wanneer ik het tasje zie. Maar dat is nu anders, nu zie ik er een leuke bos bloemen in staan. Dank je wel voor de foto Meriam!!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Dat ziet er wel heel gezellig uit !

Judith zei

wat jammer dan toch, dat je vervelende herinneringen krijgt bij zo'n schattig buideltje :( stelende mensen staan niet stil bij de gevolgen. gelukkig heeft die foto je wat op kunnen vrolijken!
groetjes

Lida zei

Dat ziet er leuk uit en ik denk dat ik zoiets wel kan maken op de machine, dus misschien binnenkort toch wat steekjes al is het niet met de hand! Fijn dat een liefdevolle hand en een leuk idee jouw vervelende ervaring uitwissen, groetjes
Lida

joke zei

Wilde dit pakketje al zo lang bestellen,na lezen van je blog meteen gedaan anders komt het er weer niet van..
Ga bij binnen komst meteen aan de slag.
Fijne dag nog ,weer speelt niet mee,maar lekker binnen bezig zijn met mijn huisjes.
Groet Joke

joke zei

Wilde dit pakketje al zo lang bestellen,na lezen van je blog meteen gedaan anders komt het er weer niet van..
Ga bij binnen komst meteen aan de slag.
Fijne dag nog ,weer speelt niet mee,maar lekker binnen bezig zijn met mijn huisjes.
Groet Joke

Anoniem zei

Hoi Els gelukkig hoef ik het(bloemen)tasje hier niet aan de ketting te leggen.
Ik kan niet begrijpen dat mensen gelukkig worden van iets wat gestolen is.
Dus op op de volgende beurs goed beveiligen.
Groetjes Meriam