vrijdag 27 juli 2012

beetje warm??

Mopperdemopper wat is het warm!! Niks voor mij! Ben even weggeweest en nu bezig alle zaken weer op te pakken.
.................tijdschriften lezen.............

....................werkjes afmaken............lekker zitten borduren in ons campertje terwijl Arie naar de Tour keek........

..................het volgende werkje weer begonnen..............mooi om vanavond af te maken rn soms een oogje te werpen op de opening van de OS..................

...........ook gebreid, een schattig vestje voor Nikki wat al in haar kast ligt (sorry vergeten foto te maken) en nu haken, gewoon wat restjes ophaken tot leuke 'mouwen' lekker voor om je schouders wanneer het wat koeler gaat worden...............

..................en zo zitten we dan weer thuis onze werkjes te doen, koffie te drinken en te genieten van ons huis......

...............met dit als uitzicht. Buurman Boer heeft al geoogst..........tja wat??? Het rook naar anijs.
Wie het weet mag het roepen! En nu is het land weer helemaal omgeploegd. Klaar voor het volgende gewas!!......
..............en de begonia's staan lustig te bloeien!!
En ik?? Ik heb mijn nieuwe lessen weer op mijn site gezet. Druk is het in mijn hoofd met nieuwe ideetjes.....druk gaan mijn handen om ze te maken. Kortom....ik zit weer in het ritme van alle dag! HEERLIJK!!
Fijne dag!

8 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Je hebt maar een drukke vakantie achter de rug. Met al die leuke steekjes.
Fijn weekend

Lida zei

Fijn, je bent weer gezond en wel op het honk en vol plannen, ben heel benieuwd wat er ontspruit (om in boerentermen te blijven!) Veel plezier met alle steekjes
Groetjes
Lida

Carlien E. zei

Hallo Els.Zo te lezen heb je ECHT vacantie gehad.Welkom thuis.Groeten en tot ziens.Doeiiii.

Rennie zei

Heerlijk om te lezen dat je het ook weer geweldig vindt om thuis te zijn. Alles op z'n tijd!

josé zei

Fijn je bent weer thuis.Na een heerlijke vakantie. Je kan er weer tegen. En leuke dingen zitten bedenken.

Op naar het nieuwe seizoen. En lekker bezig geweest, terwijl manlief naar het wielrennen keek.Heerlijk.

Geniet nog na. Ik heb het nog te goed.

Lieve Groetjes José

Willy zei

Hej Els, je bent net terug, maar ik verheug me al op de foto's van je vakantie van volgend jaar ;)
Mooie handwerkjes heb je bij de hand.
Ruikt naar anijs, was het venkel?
Fijne zondag, groetjes

Jans zei

Welkom thuis.
Fijn dat je er weer bent.
Groet Janny S.

Hubertine zei

Klinkt allemaal fantastisch! En dat uitzicht......om van te kwijlen! Prachtig.