dinsdag 31 juli 2012

Goed bezig!

Nou ja, als je jezelf geen compliment geeft...... Allereerst hadden we een gezellige avond met onze oude buurtjes. Naast wat lekkers brachten ze ook deze prachtige bloemen uit hun eigen tuin mee. GEWELDIG!! We zijn weer helemaal bijgepraat en de avond was te kort.
Ondertussen ben ik druk met het afmaken van verschillende werkjes. Het borduren doe ik heel graag in de avond: lekker verstand op nul en prikken maar! Maar dan......dan blijft het liggen in de kast! En daar ben ik nu verandering in aan 't brengen. Ik MOET van mezelf (lekker streng he) elke week minstens 1 werkstukje afmaken. Hier zie je een sampler uit de PrimitiveClub van Liezbeth. Lekker in 1 kleur borduren, nou ja, behalve die ene letter dan en na het borduren oud gemaakt met koffie.
En ook deze 2. Links een leuk naaldenmapje (had ik nog niet genoeg van, haha!) en rechts een speldenkussentje (kwam ik ook te kort!). Kijk naar het jaartal....wacht even dichterbij dan...
.....2010.....zolang ligt het al te wachten op de laatste hand. Ik heb er een piepsmal zigzagbandje langs genaaid maar dat zie je niet zo goed.

....en hier een deel van de binnenkant van het mapje. Op de achterkant staat ook een pauw. Goed bezig toch???

.......verder naai ik me suf. Het ene idee maakt plaats voor het volgende. Dit is een leuk ......... geworden voor de les " Freules Country X-Mas Party'. Een leuke les vol verrassingen en verwennerijen. Net wat een Freule nodig heeft!


....en dit....tja....ga ik hier iets over zeggen??.......het wordt leuk!!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

josé zei

Zeker goed bezig geweest. En een heerlijk resultaat leuk!!

Mooi naaldenmapje.En kussentje. Ook eens wat af maken.Sokken liggen ook nog om af gemaakt te worden.Heerlijk deze hobby's ik geniet ook al jaren er van.
Gezellig weer bij je te lezen. Mooie hortensia's hou ik ook zo van. Velen bloeien nu in mijn tuin. Alle plantjes gaan later de tuin in. Jij begrijpt dat dit dan met de jaren groeit hihi.

Lieve groetjes José

Judith zei

borduurtjes...ook leuk!! en dat freule x-mas...oh wat zou ik er graag bij zijn, maar het is echt ver rijden vanaf hier haha. maar ik kijk nu al uit naar de ongetwijfeld prachtige sfeerfoto's die hier dan tzt gaan verschijnen! fijne dag :-)

verbreea zei

hoi Els,
wat ben je goed bezig zeg, en zo streng voor jezelf, je zegt juist altijd dat we dat niet moeten zijn ,nu moet ik dus ook echt aan de slag!
Mooie borduurtjes en tja die verrassing kan ik toch niet echt uitkomen ik zie het op de party.
fijne dag, groetjes ada

quilting Jeannet zei

Prachtig sampler wordt het Els!

wilma oud zei

Je bent helemaal goed bezig en ik ben blij dat je weer terug bent, want het was maar stilletjes zonder je blogjes. Groetjes Wilma Oud

Met Naald en draad op Bonaire zei

Misschien moet ik ook zo streng worden voor mezelf en elke week één ding afmaken! Ga het proberen.
gr. Marjan