zaterdag 4 augustus 2012

Een warm hart....

....krijg ik wanneer ik naar deze foto kijk....
...Opa aan 't verven en dan wil Sam (31/2 jaar jong, zit rechts) hetzelfde doen als Opa. Dus we zochten een emmer op, deden er water in en gaven een kwast. Sam besloot dat het huis nodig aan een verfbeurt toe was! En dan wil zus Nikki (2 jaar jong) natuurlijk hetzelfde doen als haar grote broer. Dus nog een emmer gezocht, wat water en een kwast en ze ging lekker meekliederen. HEERLIJK toch?
....en wanneer ik weer een nieuw werkje ga breien. Eerst deze heerlijke streng wol opwinden, pennetjes zoeken en steekjes opzetten, helemaal in m'n element......

......en wanneer ik de brievenbus open en deze gezellige kaart er uit haal.....

......met deze hartverwarmende tekst!!! Met de SneeuwpoppenQuilt bedoelt ze blok van de maand 'Frosty Family'. Dank je wel D. je maakt mijn dag goed!!
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Lida zei

Schattig jouw kleinkinderen, zo leuk bezig net als Opa!
Mooie wol en een heel lieve kaart!
Groetjes
Lida

KijkDaarIs zei

ach wat LIEF...;0)
heerlijk samen schilderen...prachtig...
en lieve post is ook altijd leuk...geniet er maar lekker van..
Fijne dag

wilma oud zei

Ik ben blij dat je weer terug bent van vakantie. Heerlijk die verhaaltjes van jou. Fijne zondag nog. groetjes Wilma Oud