donderdag 16 augustus 2012

Show and Tell

Regelmatig krijg ik zulke leuke post in mijn mailbox! Ik ga ze met jullie ook deze keer weer delen...
....deze foto kreeg ik van E.B. Zij heeft jaren geleden bij mij op deze les gezetten: Paperpieced Stars uit een boek van Carol Doak. Ze zijn zo leuk om te maken! Maar nu is de quilt klaar en krijgt haar dochter deze! Is zij geen bofkont?
......E.B. kwam ook altijd naar het Freule weekend in Bakkeveen. Och en zo schieten de herinneringen meteen door mijn hoofd. Wat hebben we daar genoten en wat hebben we daar een pret gehad! Maar goed, terug naar vandaag. Na de sterren is ze verder gegaan met deze. Ik had voor iedereen een duidelijke beschrijving van deze quilt gemaakt. Lekker veel restjes gebruiken en o, wat is het leuk werk (ach, zou er patchwork zijn wat ik niet leuk vind??)

....'Lorrige Lotje' is wel een ontwerp van mij. Ze hebben nu nog een blok in de handjes (op het patroon staan 3 kleine miniquiltjes) maar het is de bedoeling dat ze borduurwerkjes vast gaan houden. Leuk idee J.V.!!

.....deze foto komt uit Frankrijk.  M.G. is al jaren lid van mijn Stitcheryclub. Ze heeft heel vaak snel haar werkjes klaar. Zo ook deze want deze is van de laatste verzending. De volgende is al weer begin september (de werkjes komen 1 x in 2 maanden) Meestal maken we ook een praatje op de beurs in Nantes en de Elzas. Gezellig! Tot dan M. want de beurs in de Elzas is al weer half september, dat schiet al lekker op.

B.V. stuurde deze. Ze had de Simply Vintage nr 3 gekocht waar 2 ontwerpen van mij in staan. Ze heeft het vogelhuisje (Home Sweet Home) gecombineerd met de bloemen en de gieter van 'Tuintje' de tochtrol. Leuk idee toch?? Ik heb nog een enkele Simply Vintage 3 dus wanneer je er zin in hebt.......Het tijdschrift (12,80 ex verzending) is alleen verkrijgbaar in de franse taal maar dan doe ik er mijn nederlandse vertaling gewoon bij. Wel zo makkelijk werken.
Zo dat was leuk toch?? En bedankt dames dat jullie de moeite hebben genomen mij de foto's toe te sturen.
Fijne zonnige dagen!


4 opmerkingen:

Janien zei

Wat leuk, zulke verrassingen in je mailbox.
Ziet er allemaal heel mooi uit.

Anoniem zei

leuk om zo te zien wat iedereen met je patroontjes doet. heel inspirerend. warme groetjes uit luxemburg.Carla Meysembourg

Renee Posthuma zei

Leuk om zo even mee te genieten en wat een leuke patronen.

Vrolijke groetjes Renée

joke leijenaar zei

Els ,

Kunst in Ootmarsum ,kan het zijn datbik jou daar heb zien lopen met je man?
Was erg gezellig mooie weer tot ongeveer half drie toen kwam het met bakken uit de hemel vallen.